Hitime schreef:Maarre.. Met zo'n weekendje, moeten we ook nog rekening houden met voedsel ed. bedenk ik me net.
Ik ben super met de oven..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hitime schreef:Maarre.. Met zo'n weekendje, moeten we ook nog rekening houden met voedsel ed. bedenk ik me net.
L_ola schreef:Hitime schreef:Maarre.. Met zo'n weekendje, moeten we ook nog rekening houden met voedsel ed. bedenk ik me net.
L_ola schreef:Hitime schreef:Maarre.. Met zo'n weekendje, moeten we ook nog rekening houden met voedsel ed. bedenk ik me net.
Citaat:GROEPSKAMERS IN KAMPHUIS
Naast de hotelaccommodatie beschikken we over een groepsaccommodatie waarin zich 40 slaapplaatsen bevinden, verdeeld over 4 slaapkamers met stapelbedden, namelijk 2 kamers voor 8 en 2 kamers voor 12 personen. De bedden zijn voorzien van een hoeslaken. Slaapzak en kussen dienen te worden meegebracht. Verder zijn er in het gebouw twee toiletgroepen met in elke groep: 2 toiletten, 1 douche en 4 wastafels.
In deze accommodatie kan per kamer per nacht worden gereserveerd. Toiletten en douches worden dan gezamenlijk gebruikt. Minimum aantal personen per kamer is 6. Bent u met meer dan 20 personen zullen we geen kamers in deze accommodatie apart verhuren aan andere mensen.
Er bestaat geen mogelijkheid tot zelfverzorging. Alles gaat op basis van logies met ontbijt, waarbij het ontbijt wordt verzorgd in het restaurant tussen 8.30 en 10.00 uur. Verder kunt u gebruik maken van onze restaurantfaciliteiten.
In de accommodatie is een ruimte met t.v., en er staat een klein koelkastje.
Buiten is er een eenvoudig terras met picknicktafels.
Het terrein grenst direct aan het Nationaal Park de Loonse en Drunense duinen, met in de nabije omgeving fietsroutes, mountainbikeroutes, wandelroutes, een midgetgolfbaan, de Efteling, het Land van Ooit enz.
Mogelijkheden om een dagprogramma te maken met allerlei activiteiten met of zonder paarden zijn er ruimschoots. We geven hierover graag meer informatie.
Prijs per nacht inclusief ontbijt: € 19,--per persoon, 2 of meer nachten € 18,-- p.p.
(exclusief toeristenbelasting)
Kamers zijn beschikbaar vanaf 15.00 uur, en moeten op de dag van vertrek om 11.00 uur weer vrij zijn.
shannen6 schreef:Hitime schreef:Maarre.. Met zo'n weekendje, moeten we ook nog rekening houden met voedsel ed. bedenk ik me net.
Ja, maar iedereen met eigen pony moet gewoon voor het eten voor die pony zorgen...
Citaat:Na, als iedereen gewoon wat meeneemt. Iets makkelijks, rijst ofzo.. En andere weer wat drinken.. Dan moet 't toch lukken?
shannen6 schreef:Hitime schreef:
Ja, maar iedereen met eigen pony moet gewoon voor het eten voor die pony zorgen...
Nee, €15 is incl. brok op die ene.
Celiien schreef:
Noraly_ schreef:Ik wil ook meeeeeeeeeeeeeeee!
Celiien schreef:van 28 april-10 mei
Celiien schreef:Maar,
volgens mij kan ik niet in de meivakantie
want dan heb ik 2x afspraak ortho
die ik niet mág/kan verzetten
omdat me beugel eruit gaat!