Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maris89 schreef:Ik ook deels niet. Ga je op vakantie? Ik ga lekker naar Disneyland
.
Li_lee_yang schreef:nou het was een lange dag
eerst even naar het bultje gekeken. daar doen ze niets aan tenzij het groter word. de wond in de koot is te behandelen met mokzalf.
dan zijn oog daar kreeg die van dat groene spul in wat oplicht om te kijken of er beschadigingen inzitten. er zaten 2 kleine puntjes in. daardoor mocht hij geen ontstekingsremmers. maar we hebben wel anitibioticazalf meegehad.
(dat groene spul kwam er trouwens in zijn neus weer uit)Ik heb trouwens een foto van zijn oog, echt bizar hoe dik het is.
Toen het kreupelheidsonderzoek. op het harde toen in de bak.
moest ik 20 minuten longeren in een loodzware bak. kenny staat natuurlijk al bijna een half jaar stil dus die had het niet meer.
ze zagen vrij weinig, maar wel een knik in zijn hals. die kenny altijd al gehad heeft trouwens. Hij wilde daar eerst naar kijken. 1 kant kon hij hem goed inbuigen maar de andere kant helemaal niet. Dus hij moest op de foto
Eerst lekker verdoofd natuurlijk. hij viel steeds om.![]()
Na 5 foto's eindelijk een goede foto. en de nekwervels zitten niet goed ( de onderstewervels bij zijn schouder) en artose ook in de wervels. De dierenarts vondt het er best heftig uitzien. Nu gaat hij overleggen met een chiropractor. hij krijgt ook pijnstillers omdat die behandelingen best heftig voor hem kunnen zijn. dan gaan ze kijken hoe het gaat en misschien ook nog van die spuiten voor zijn artrose.
Kwa vooruit zicht kon hij niet veel zeggen. waarschijnlijk nog wel lichte arbeid en voor de kar.. maar moesten eerst op de fysio wachten.
Kenny is trouwens in 3,5 week land 70 kilo aangekomen en weegt nu 599 kilo