Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IceEva schreef:@Bromfiets: Dus ik kan niet bij jullie in de vrachtwagen?
Valentijn schreef:Dat lijkt me toch wel?
Hoe moet je er anders zelf komen...?
IceEva schreef:Nou ken vrachtwagens waar je met wel 4en in kan hoor, de rest gewoon in het midden zeg maar, maar dat is hier dus niet?
Ik ga niet mijn poownie mee laten nemen en zelf erachter aan.. zou niet weten hoe ik er moet komen dan aangezien mijn vader niet kan en anders had hij me zelf wel gebracht met paard.
Bovenop.
bromfiets schreef:IceEva schreef:Nou ken vrachtwagens waar je met wel 4en in kan hoor, de rest gewoon in het midden zeg maar, maar dat is hier dus niet?
Ik ga niet mijn poownie mee laten nemen en zelf erachter aan.. zou niet weten hoe ik er moet komen dan aangezien mijn vader niet kan en anders had hij me zelf wel gebracht met paard.
Bovenop.
Er zitten idd maar 2 stoelen in de vrachtwagen. Als je geen ander vervoer vindt kun je wel tussen de stoelen in zitten, maar dan wordt het geen comfortabele reis voor je
Misschien een idee als roon met mijn auto kachelt? kunnen 5 mensen plus hoop zadels in(Als de wasmachine er tegen die tijd uit is
)
bromfiets schreef:Rovertje rijdt 1 op 14, dus vrij zuinig
Van mij mag Roon er mee kachelen hoor, hij zal alleen ff aan de schakelbak moeten wennen