Wat me moeder aan het maken is is echt heeeel opvallend haha, als jullie me ma niet gaan uitlachen
Qua tijd ligt het een beetje aan het weer, vaak heb je wel opklaringen, zoals vandaag bijvoorbeeld het zou de hele dag regenen ,stormen, maar bij ons begon het pas tegen half 3 te druppen. *ik duim op mooi weer*
@ mariska, zou je evt wel kunnen als we iets later gaan?
Lijst tot nu toe.. Chantycom met Commando Roytheboy met ... Xliisaa met ... Daisza met Joy Liins met Shannon ?? LadyF met Celt ??
duim idd. op mooi weer ik kom op catcho en RoyTheBoy komt op fleur we hebben al veel ideeen over hoe we ons gaan verkleden.. maar we zijn er nog niet echt uit
het ligt er een beetje aan hoe thinka aanvoelt. en hoe mn ouders er over denken, mn moeder begint nu in eens te zeuren terwijl ze het eerst goed vond.. ik had ook al bedacht dat ik anders op mn vaders paard mee kon, maar dat vond ze volgens mij ook geen goed idee..
Volgens het weer bericht is er s'morgens kans op neerslag, zullen we de rit gaan rijden om 12.00 uur? als het goed is blijft het dan droog met een zonnetje Heb er zin in, jullie hopelijk ook!
haha ja.. ik heb vandaag de mijne uitgeprobeerd in de ''storm'' maar het ging goed heb net me zusje en der vriendje geholpen met verkleden ze gaan zo naar een feestje, hij gaat als Hippie/flower power, en me zusje als glitter glamour disco girl.
Ik ga nu nog even naar stal, om te tutten, en der benen schoon te maken
waar spreken we af?, op het losrijterrein of bij de manege?
en nu heb ik nog slecht nieuws
mijn hond vond het leuk mn spullen te vernielen , en bijna alles voor morgen is kapot
heb even gauw nagedacht, maar het maken is geen oplossing en heb dus geen ''kostuum'' dus heb ik iets anders bedacht, iets veel kleiners maja het is tenminste wel iets , het zijn maar een paar kleine dingen.. maar anders red ik het voor morgen niet