Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
x_Anne_x schreef:Voorjaarsvakantie**
Noord/Midden 23.02.2008 t/m 02.03.2008
Zuid 26.04.2008 t/m 05.05.2008
x_Anne_x schreef:hoe bedoel je?
NieneWiep schreef:x_Anne_x schreef:hoe bedoel je?
Nou, ik ben midden en ik heb van 16 tot 24 vakantie. Maargoed, geeft niet.
Bellatrix schreef:Ok.
za 16/2: Anne
zo 17/2: Anne
ma 18/2:
din 19/2:
wo 20/2:
don 21/2:
vrij 22/2:
za 23/2: Anne
zo 24/2: Anne
ma 25/2: Anne
din 26/2: Anne
wo 27/2: Anne
don 27/2: Anne
vrij 29/2: Anne
za 1/03: Anne
zo 2/03:
Zoiets? En dan je naam achter de datum dat je het liefst wil/kan? En dan graag avond of dag erbij?
x_Anne_x schreef:ik ben ook midden maar ik heb een week later
dit is letterlijk gekopieerd
Noord Nederland basis + voortgezet 23-02-08 t/m 02-03-08 Week 9
Midden Nederland basis + voortgezet 23-02-08 t/m 02-03-08 Week 9
Zuid Nederland basis + voortgezet 16-02-08 t/m 24-02-08 Week 8
NieneWiep schreef:Je hebt ze nu omgedraaid Anne.Nuja.
Zondag komt voor mij ook goed uit.
Alleen dan is het wel maar tot 7 uur open, en aangezien we eigenlijk 's avonds wilden gaan dit keer omdat je dan al kinderfeestjes niet hebt, komt dat niet zo goed uit. We moeten maar even kijken.
Op zaterdag is het tot 1 uur 's nachts open dus dat moet lukken.
Citaat:Huiveren mag, maar bang zijn is niet nodig want Laser Quest is volstrekt ongevaarlijk. Het spel vraagt niet alleen concentratie en snelle reactie, maar ook teamgeest is van invloed op de resultaten bij dit spel. Laser Quest is bij uitstek geschikt om te spelen met Uw zakenrelaties, maar ook voor verenigingen, familie-, school-, vrienden- en personeelsfeesten een ijzingwekkend middel om het ijs te breken. Gedurende het spel en na afloop is de score af te lezen op een groot beeldscherm in de welvoorziene bar. In een eigentijdse ambiance en onder het genot van een drankje kunnen onze gasten hier de scores volgen en vergelijken.
Een lasergame duurt 20 minuten en wordt gespeeld in een arena van 600 m². De inrichting van deze arena is bizar, mysterieus en iedere keer weer verassend, maar wel volkomen veilig. Spiegels in combinatie met geraffineerde verlichting, onheilspellende geluidseffecten en rookmachines scheppen een sfeer die voor onweerstaanbare opwinding zorgt.
De maximale capaciteit van de arena is 30 personen, en er zijn diverse spelvarianten mogelijk. Hierover adviseren wij u graag. Er is geen speciale kleding vereist, al te hoge hakken zullen het spelplezier niet ten goede komen.
Citaat:Huiveren mag, maar bang zijn is niet nodig want Laser Quest is volstrekt ongevaarlijk. Het spel vraagt niet alleen concentratie en snelle reactie, maar ook teamgeest is van invloed op de resultaten bij dit spel. Laser Quest is bij uitstek geschikt om te spelen met Uw zakenrelaties, maar ook voor verenigingen, familie-, school-, vrienden- en personeelsfeesten een ijzingwekkend middel om het ijs te breken. Gedurende het spel en na afloop is de score af te lezen op een groot beeldscherm in de welvoorziene bar. In een eigentijdse ambiance en onder het genot van een drankje kunnen onze gasten hier de scores volgen en vergelijken.
Een lasergame duurt 20 minuten en wordt gespeeld in een arena van 600 m². De inrichting van deze arena is bizar, mysterieus en iedere keer weer verassend, maar wel volkomen veilig. Spiegels in combinatie met geraffineerde verlichting, onheilspellende geluidseffecten en rookmachines scheppen een sfeer die voor onweerstaanbare opwinding zorgt.
De maximale capaciteit van de arena is 30 personen, en er zijn diverse spelvarianten mogelijk. Hierover adviseren wij u graag. Er is geen speciale kleding vereist, al te hoge hakken zullen het spelplezier niet ten goede komen.