De locatie staat nog niet vast.. We zitten natuurlijk altijd met mensen die ergens ver vandaan zullen wonen maar dan kan je bijvoorbeeld overwegen om zonder paard te komen?
Ja wat mij betreft doen we het in Utrecht dan is het helemaal relaxed voor mij Maar dat wordt lastig denk ik, want waar vind je zo'n accomodatie in Utrecht?
Ik heb voorzichtig gestemd, omdat het bij mij van de totale kosten af gaat hangen. Heb al 2 vakanties dit jaar en bijna geen geld meer over. Ik zal dus pas beslissen als daar meer zicht op is.
Langs de Veluwe Trail moet toch ook wat te vinden zijn lijkt me........ Of een stal die in de zomer ponykampen heeft.........die hebben dan meestal ook een groepsaccomodatie.
Alleen ik denk niet dat ik kan in Mei Ik zit dan midden in de verhuizing en verbouwing.. dus dan red ik het niet om een heel weekend weg te gaan ben ik bang.
Mocht het op de veluwe zijn kan ik misschien een dagje heen en weer crossen want dat is dan heel dichtbij voor mij
Maar sorry eef, ik heb geen keuze gemaakt want kan niks beloven
globaal € 110,- voor een lang weekend per persoon inclusief paard en stalling, maar die loopt van vrijdag t/m maandag. Komen de kosten voor eten nog bij en je vervoer.
Tja goedkoper dan vorig jaar zal nergens lukken......