chica_lover1 schreef:goed zoohoe laat gaan we afspreken en waar? want ik moet tussen 30 of 45 minuten stappen
om bij de molen te komen
ik ook
als wij nou bij het sportpark afspreken lopen wij zo verder
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chica_lover1 schreef:goed zoohoe laat gaan we afspreken en waar? want ik moet tussen 30 of 45 minuten stappen
om bij de molen te komen
naadje24 schreef:ben ik te laat om mijzelf aan te melden?
anders wil ik ook wel mee....het is wel onder een kleine voorbehoud ik begin namelijk 4 februari bij nieuwe baas,zou eigenlijk 13 febr zijn maar is al eerder dus...denk wel dat ik 10 vrij ben hoor....maar je weet maar nooit natuurlijk!
ik ga mee op verzorgpony Andrea...ze is gek op crossen maar wat niet mag dat mag niet
ik kan haar wel redelijk goed houden mits anderen niet debiel gaan doen
avonturenspeelplaats? hmm dan heb ik al een halve rit achter mijn kiezen....ik kom natuurlijk rijdend vanaf de engewormer..
naadje24 schreef:ben ik te laat om mijzelf aan te melden?
anders wil ik ook wel mee....het is wel onder een kleine voorbehoud ik begin namelijk 4 februari bij nieuwe baas,zou eigenlijk 13 febr zijn maar is al eerder dus...denk wel dat ik 10 vrij ben hoor....maar je weet maar nooit natuurlijk!
ik ga mee op verzorgpony Andrea...ze is gek op crossen maar wat niet mag dat mag niet
ik kan haar wel redelijk goed houden mits anderen niet debiel gaan doen
avonturenspeelplaats? hmm dan heb ik al een halve rit achter mijn kiezen....ik kom natuurlijk rijdend vanaf de engewormer..
chica_lover1 schreef:is goed bren dan spreken wij bij de sport park kom ik samen met harm hoe laat moeten we daar zijn half 1 of kwart over 12?? k hoor het van je
brenpasbeau schreef:we kunnen je natuurlijk ook ergens anders oppikken is ook geen probleem
naadje24 schreef:brenpasbeau schreef:we kunnen je natuurlijk ook ergens anders oppikken is ook geen probleem
ik kom binnen vlak bij het ruiterveld
MieLo schreef:waar is het sportpark in het twiske?![]()
ik kom namelijk via de hoofdingang (bij de dierenwinkel t'twiske) omdat ik met de trailer kom.
en ben niet echt super bekend in het twiske(ken alleen de avonturenspeelplaats, zwembad, roeivereniging & dat grote veld aan het einde van het twiske, waar vroeger die hindernissen stonden)
MieLo schreef:dat grote veld aan het einde van het twiske, waar vroeger die hindernissen stonden)
brenpasbeau schreef:ik kom binnen vlak bij het ruiterveld
het grote rondtje is nog teveel voor die dame van mij.
ken je niet naar de molen komen?
naadje24 schreef:brenpasbeau schreef:ik kom binnen vlak bij het ruiterveld
het grote rondtje is nog teveel voor die dame van mij.
ken je niet naar de molen komen?
ja maar zoals ik al zei....dan heb ik al een fikse rit er op zitten...ik moet ook nog terug rijden...
en vanaf het twiske terug naar stal is op zijn snelst met actief rijden ook nog 20 a 25 minuten
edit: qoutefout
bren,mijn nummer heb je al
naadje24 schreef:aha ok...nou ik heb L0rdJ gepbt om te vragen of zij ook mee gaat en de vraag of we dan heel misschien de vrachtwagen mogen lenen...
en ja brenda ik kan natuurlijk afslaan....maar word dan wel een korte meeting voor ons ,niet zo leuk,snappie
Dabo schreef:Heee hallow mensen
Als het nou STRALEND mooi weer is (en dat betekent voor ons: droog, en heel weinig, of GEEN wind) dan kom ik jullie even gedag zeggen. Dus dan kom ik wel naar de avonturen speelplaats, voor de meeting, en dan gaan jullie op rit, en ga ik weer naar huis.Lijkt me heel gezellie