@laura: Ja, dat is Tindur's moeder. En weet je wat toeval is, we hebben nog een fotografe ook, kunnen moeder en zoon samen op de foto, leuk joh!
@karin: Als het goed is zetten we de vouwwagen op, daar mag je ook wel slapen hoor, maar weet niet hoe ideaal dat voor je is? Had tessa je nog gebeld trouwens?
Zoals Karin zegt, ook ik heb een heel huis en Jos ook, dus indien nodig of indien gewenst, genoeg "andere" slaapmogelijkheden voor handen.
Hellowwwww, haha, da's lachen, ik las een paar bladzijden terug dat ik ook kom! Ja echies, ik stond al aangemeld op 14-03 en ik wist het zelf niet eens. Heb me nl. gisteren pas officieel aangemeld bij Jolanda. Ach, Brigitte zal wel gedacht hebben; Ze zal wel (gráág ) meewillen! En dat klopt zekersssss!
Nou, ik ben dus Claudi (Vlindie op bokt) en ik neem mee (o.a. m'n tandenborstel, want jaaaaa, ik blief sloap'n) m'n eigenste IJsje..... Trostan Kandia!
Sjonge, op m'n 38-ste op ponykamp, haha, wie had dat gedacht! Ik word er thuis al mee geplaagd, moeders gaat op ponykamp!
Oke eens even denken wat is echt een te erg kamplied?
Ik heb een tante in Marokko:
Ik heb een paard uit Ijsland, En die tolt, hiep hoi (2x) Ik heb een paard uit Ijsland Een paard uit ijsland~(2x) En die tolt hiep hoi
En dan zing ik: pannenkoeken, pannenkoeken, pannenkoeken zing ik pannenkoeken, pannenkoeken, pannenkoeken zing ik pannenkoeken, pannenkoeken, pannenkoeken. pannenkoeken,pannenkoeken,pannenkoeken.
En ze tolt in hoog tempo als ze tolt, roffel de roffel (2x) En ze tolt in hoog tempo ze tolt in hoog tempo, Ze tolt in hoog tempo als ze tolt, roffel de roffel
En dan zing ik: pannenkoeken, pannenkoeken, pannenkoeken zing ik pannenkoeken, pannenkoeken, pannenkoeken zing ik pannenkoeken, pannenkoeken, pannenkoeken. pannenkoeken,pannenkoeken,pannenkoeken.
wat een op en top gezelligheid hier al! Kamplied super idee, meelallen prima, maar gitaar spelen, euhm nee, tenzij er niet een officieel deuntje uit moet komen;-)
@claudi: Euhm ja, je was inderdaad al opgegeven. Super dat je er zelf ook zon zin in hebt!
@Alet: Wil van de viergangen ook wel een 5 gangen proef maken hoor, schweinen ipv telgang, kan Raudhetta ook meedoen;-)
Zo nu bezig met de puzzelrit, hebben jullie je ijsland kennis al opgepoetst;-)?
Ik heb er ook super veel zin in! Volgens mij geven ze ook heel erg mooi weer op voor beide dagen. Dus gaat volgens mij helemaal goed komen. Ik moet morgen nog boodschappen doen. Moet ik nog wijn meenemen ofzo? Ga morgen ook even naar Campo om ook zo'n slaapmatje te halen. Ben dat luchtbed zo zat!
Zo mensen ga zo naar stal, moest eigenlijk nog printen, maar inkt is op. Ach regelt zich wel, komt goed. Tot vanmiddag / vanavond, morgen voor de mensen die komen!
Aardbeving doet IJsland schudden Uitgegeven: 29 mei 2008 19:13 Laatst gewijzigd: 29 mei 2008 20:27
REYKJAVIK - Op IJsland heeft donderdag een aardbeving plaatsgevonden met een kracht van 6,1 op de schaal van Richter. Het epicentrum van de beving was op 50 kilometer ten zuidoosten van de hoofdstad Reykjavik. Volgens de politie zijn er geen slachtoffers gevallen. ANP
In de plaats Selfoss, die dicht bij het epicentrum ligt, raakten huizen ernstig beschadigd en renden tientallen mensen angstig de straten op. Inwoners van de hoofdstad voelden de beving ook. "Alles schudde. Ramen van gebouwen trilden en iedereen was gewoon heel erg bang", aldus een ooggetuige.
Volgens het Amerikaanse geologisch instituut USGS vond de beving plaats om 17.46 uur op 10 kilometer onder het aardoppervlak.
Naschokken
De overheid raadde inwoners aan binnen te blijven, omdat zich nog naschokken kunnen voordoen. Daarnaast werd burgers afgeraden te telefoneren, om overbelasting van het telecommunicatienetwerk te voorkomen. De weg naar Selfoss is afgesloten.
In 2006 deden zich voor het laatst aardbevingen voor op IJsland, twee kort na elkaar. De bevingen waren toen de ergste in een periode van bijna honderd jaar met een kracht van 6,5 en 6,6 op de schaal van Richter.