ponykamp

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Joyce1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 00:02

Annetje schreef:
haha! Dat heb ik ook! Ik heb allemaal folders hier liggen thuis een stuk of honderd denk ik. Maar eigenlijk hebben we al besloten om naar the Silver Ranch tegaan, maar de folder is er ngo niet.
Straks heb ik de folder is het al helmaal vol!

Heeft the Silver Ranch een website???

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 23:14

Offtopic!! Mensen blijf wel bij t waar het om ging he. Monique is nu bij mij en onder een rustig ritje verstaat zij ook zonder galop dus wat anders als dat annetje eronder verstaat

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 14:25

Ja, even weer on topic gaan he!

Als ik een rit ga rijden daar, zou ik wel een rit met galop willen. Dat vind ik altijd het leukste moment van de rit als ik mag zeggen. Niet dat het andere niet leuk is maar ja, ik kan het niet goed uitleggen. En nu moetwn jullie niet denken dat ik echt alleen maar daaraan denk. Maar gewoon, ooh dit is te moeilijk om uit te leggen op internet!

Wie zouden er dan allemaal mee willen gaan?

Joyce1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 20:03

Fleury schreef:
Ja, even weer on topic gaan he!

Als ik een rit ga rijden daar, zou ik wel een rit met galop willen. Dat vind ik altijd het leukste moment van de rit als ik mag zeggen. Niet dat het andere niet leuk is maar ja, ik kan het niet goed uitleggen. En nu moetwn jullie niet denken dat ik echt alleen maar daaraan denk. Maar gewoon, ooh dit is te moeilijk om uit te leggen op internet!

Wie zouden er dan allemaal mee willen gaan?

Ik denk er net zo over als jij eigenlijk... Ik vindt stappen en draven erg leuk hoor, maar even racen is ook tof! *LOL* Ik zou misschien wel mee willen

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 12:30

Ik ga mee als ik kan ik rijd dan waarschijnlijk met monique mee en als helen (vriendin) die week bij mij is komt zij ook mee

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-02 23:38

Ik snap wat jullie bedoelen hoor! ik vind dat een galop er gewoon bij hoort. okeej als je het nog niet goed kan..dan vind ik het wat anders...maar het heeft geen zin om er een heel verhaal van te maken..ik denk dat er meer mensen zijn die het begrijpen. het is gewoon: goed verzorgen, stappen, draven, galoperen enz enz!:)
en mijn zus gaat dan ook mee. als iedereen die reageert bijv. ook zou gaan dan zijn we nu met:
-Fleury
-ilovehorses4ever
-yentl (+helen)
-xxlindaxx
-apollo (ikkuh dus)

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 00:55

Zouden we misschien niet een nieuw topic kunnen starten met een bijpassende titel want ik denk niet dat we nu allemaal op ponykamp gaan Haha!

Waarschijnlijk gaat Shiloh dan ook mee, en Jannelientje heel misschien (heb ik alleen maar even gevraagd, nog geen duidelijk antwoord gekregen.)

Dan is het heel misschien toch ook wel eens handig om een gooi naar de datum te doen (of misschien eert te kijken of ze wel zo ritten organiseren Knipoog )

Maar ja, ik hoor het allemaal nog wel! Fijne kerst allemaal!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 20:41

Ik wil ook wel galoperen hoor!
Maar geen wedstrijdje ofzo. Zijn jullie van plan om een wedstrijdje te gaan doen? Want dan kom ik alleen kijken anders wil ik ook wel mee.
(als het van jullie mag na mikjn gezeur Haha! )

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-02 18:33

ja het is denk ik ook wel handig om een nieuw topic te starten hahaha.....enne wendy (deedee19) zei dat dat ging. je kunt gewoon pony's/paarden huren en dan met een begeleider erbij. maar ik zal evengoed wel es ff informeren. want er zijn natuurlijk ook lessen denk ik.........en dan heb je nog ponykampen. misschien kunnen we het beter in de meivakantie doen. dat is toch altijd de eerste week van mei niet?
ik debk dat we tijdens galoperen rustig aan moeten doen. en als je zegt dat je een rustige pony krijgt dan krijg je die ook wel lijkt me.
en tuurlijk mag je me Knipoog

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 19:10

oke bedankt!

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 23:30