morgen weten jullie het zeker!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
daNiielle_ schreef:Ik mag mee van mijn ouders.
Wat is de gemiddelde leeftijd eigenlijk?Want zodalijk loop ik daar met mijn paard tussen allemaal 30 jarigen.
Noppert schreef:Ik wil jullie pret niet bederven, maar Herperduin is niet echt lekker rijden, stroomdraad naast de ruiterpaden, poortjes die niet helemaal open kunnen omdat de gemeente er borden achter geplaatst heeft etc. etc. Als iedereen toch van buiten Herpen (overigens bij Oss, niet bij Nijmegen) ga dan rijden in de Maashorst (bij Nistelrode/Uden), daar rij je veel en veel lekkerder.
Noppert schreef:Ik wil jullie pret niet bederven, maar Herperduin is niet echt lekker rijden, stroomdraad naast de ruiterpaden, poortjes die niet helemaal open kunnen omdat de gemeente er borden achter geplaatst heeft etc. etc. Als iedereen toch van buiten Herpen moet komen (overigens bij Oss, niet bij Nijmegen) ga dan rijden in de Maashorst (bij Nistelrode/Uden), daar rij je veel en veel lekkerder.
Edit: woordje vergeten
daNiielle_ schreef:Ik mag mee van mijn ouders.
Wat is de gemiddelde leeftijd eigenlijk?Want zodalijk loop ik daar met mijn paard tussen allemaal 30 jarigen.
Fennaa schreef:kun je niet je leeftijd achter je naam zettendan kun je een beetje degemiddelde leeftijd zien..
biancailona schreef:Fennaa schreef:kun je niet je leeftijd achter je naam zettendan kun je een beetje degemiddelde leeftijd zien..
ga mee voor de gezelligheid niet voor de leeftijd