Hmmm, misschien half-half? Dat Jorisdy bv met de trein naar den haag, utrecht o.i.d. komt? Volgens mij waren er meer mensen die van verder weg komen, miss carpoolen?
Oke, klinkt heel leuk! Ik kom uit arnhem, denk dat jullie wel weten waar dat ligt kom met de trein (heb geen auto en geen rijbewijs _ dus als er een mogelijkheid is te carpoolen zou heel fijn zijn
Pivanti: Ik heb nog steeds geen idee waar voorthuizen ligt Maar misschien kun je met Jorisdy op een bepaald station afspreken? Als het binnen een straal van 60 km van Roosendaal ligt kom ik jullie daar wel oppikken
Vanaf putten (vlakbij voorthuizen, in voorthuizen hebben ze geen station namelijk) gaat de reis via utrecht, rotterdam roosendaal. Dus kunnen ook niet echt samen reizen ofzo Als ze via arnhem gaat is dat een uur langer, en als ik via utrecht, rotterdam ga, is dat een half uur langer...
Misschien is s'Hertogenbosch een goed punt?
Dan is t voor mij maar 50 min (ipv 1.45 min) reizen en vanuit voorthuizen 1,5 uur (ipv 2.15min) Scheelt weer aardig wat..
Ohh dat is wel 75 km... vanaf roosendaal.. tjaa ik weet ook niet wat handig is..
Den Bosch vind ik wel te rijden, dus als Jorisdy nog reageert kan ik jullie daar oppikken. Anders is het wss makkelijker als ik jou in dordrecht ophaal (Daar weet ik het station te vinden )