Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
miekjuhh66 schreef:zijn daar genoeg dubbele paden waar je op het zelfde weer uitkomt
heb zelf helaas tegen die tijd geen paard (pony) meer die ik mee kan nemen, dus voor mij gaat het over, maar ken er wel de weg dus voor vragen over dat soort dingen kan ik helpen (ken anders ook genoeg andere die daar de weg kennen)
tenzij ik challie dan nog ee keer zou mogen lenenkan ik natuurlijk vragen
Jana_en_Ik schreef:miekjuhh66 schreef:heb zelf helaas tegen die tijd geen paard (pony) meer die ik mee kan nemen
En Vabine dan?
Desiree_1993 schreef:Nee, waarschijnlijk pas april/mei. En ik heb net van een paar mensen gehoord dat ze het liever eind mei hebben.
maximee schreef:Maar heeel misschien kan ik de mijne wel meenemen maar dat ligt er wel echt aan hoe ver ze dan is, en hoe het dan met de wedstijd is gegaan met trailer enz.Want het is allemaal heel spannend voor dr deze tijd, omdat ze zoveel nieuwe dingen leert
Falona schreef:Nooit geweten dat je 18+ moet zijn om je huurpaard mee de bossen in te nemen. Hoewel ik me er wel iets bij kan voorstellen... En Challenger zou dan wel mogen omdat die niet van de manege is?
Hoe dan ook denk ik dat je best wel kans maakt je eigen knollie gewoon mee te mogen nemen wanneer ik en Jana ook mee gaan. Ik mag ook mijn eigen mannetje mee de bossen in nemen terwijl hij nog maar nauwelijks kon rijden dus waarom zou ik jou dan niet mogen begeleiden?
Deelnemerslijst schreef:#1 Desiree, Desiree_1993, 14 jaar
#2 Marlou, xtostarlight, 21 jaar
#3 Maxime, maximee, 15 jaar
#4 Jolijn, robijntjah, 21 jaar
#5 Annemiek, miekjuhh66, 15 jaar
LietJ_RobJ schreef:heey dees,
ik zal wel willen, maja kheb geen eigen poownie,
tenzij Annemiek niet op Challie gaat dan kan ik daar wss wel op