De Nightwishgangers gaan meeten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: De Nightwishgangers gaan meeten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-08 22:35

Daarom, terug naar het gewone leven Tong uitsteken

Mij ook, vandaar dat ik het topic maar weer onder het stof vandaan heb getrokken.

Joh, ik zag het pas toen jij me erop wees! Moderator Mickey is bevallen, en ik had de datum goed geraden, vandaar Haha! Cool

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-08 10:48

Ladies!

Aangezien het concert over minder dan twee weken is Go jij! Go jij! Hyper! Lovers is het misschien handig om iets concreets te gaan afspreken?

Zeker nu ook bekend is gemaakt dat er een signeersessie is op 20 maart *hypert*

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 10:50

Nee tuurlijk ben ik niet door Clown Filmpjes zal ik je wel ff pben Ja Hij kende ons nog Huilen van het lachen En hij heeft 3 keer gezegd dat ik een mooie zit had en dat het er zo fijn uit zag Clown En dat hij het leuk vond dat niet alleen KWPN' ers het goed deden in de sport, maar ook friesen, toch??? Dus heb maar vrolijk ja geknikt Clown

Ik moet ff kijken hoe ik dat ga doen hoor voor die signeersessie Ja want het is voor mij echt pokke duur om daarheen te gaan alleeen voor een signeersessie Bloos Maar ik wil het zoooooooooooo graag Bloos Maar het is echt duur Nagelbijten / Gniffelen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-08 11:24

Hoort dit niet in het ENT-NW topic? *LOL*
Al die NW topics van ons ook ROFL

Vlissingen-A'dam is ook wel een stuk ja. Kom je dan over Utrecht? Anders kunnen we daar wel meeten, en dan kun je op mijn OV een stuk mee, scheelt je 40% Vork Tong uitsteken