Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maya schreef:Ik ga mee!
Maya
Sita
Nicole
Anne
Quoten maar
! gertjuuh schreef:Maya schreef:Ik ga mee!
Maya
Sita
Nicole
Anne
connie
Quoten maar
Citaat:Ik ga mee!
Maya
Sita
Nicole
Anne
Connie
Lot
Quoten maar
Uhm ik moet me alleen wel rustig houden, ik ben de week daarvoor (als er geen rare dingen tussen komen) geopereerd aan m'n staar. Nou ja, ik hoef toch alleen maar braaf achterin te zitten en autorijden daar naartoe moet ook geen probleem zijn. Er kunnen mensen met me mee rijden vanaf Walcheren i.i.g.
Volgend jaar

Het is toch een goed uur stilzitten in principe 

Disney Land Parijs...
Sjemig Nicole, wat ben jij scherp! Had ik nog helemaal niet aan gedacht...
Dr gaan 4 meiden mee, Ik heb plaats voor 5 man. Een naast me, en 4 in de bak achter me. 

Maar t is misschien gezelliger om dat een andere keer eens te doen?

Nicole85 schreef:Denk dat er nu 1 afvaller is voor de rit: Sita?

Sorry jongens, ik heb niet aan jullie gedacht!
Maya schreef:Leuk dat je meegaat Lot! Zeker weten dat je dan fysiek goed genoeg bent? Klinkt stom, maar ik zou het niet op m'n geweten willen hebben dat je conditie verminderd bijvoorbeeld...Het is toch een goed uur stilzitten in principe
Moet trouwens nog wel eens gaan nadenken over dekens oid om jullie warm te houden...
Nee, ff zonder geinen, ik denk dat ik meekan, maar of dat ook echt verstandig is, weet ik nog ff niet. Ik laat het wel op tijd weten hoor. Als het aan mij ligt, ben ik er i.i.g. bij
Dan heb je me gerustgesteld
Ik heb je graag mee, dat weet je he, maar ik ben gewoon zuinig op je
Tuurlijk kan je mee 
(voor iedereen) wel met de kleine slag om de arm dat Aman wel weer 100 % rad moet zijn. Ik verwacht van wel, maar je weet het nooit...
Maar ik neem aan dat jullie dat begrijpen.
Is de kar nu vol ofwa?