Hoelang doe je eigenlijk over zoiets?
Voel me echt de überdombo hier, maar heb dit eigenlijk nog nooit met een eigen paard gedaan, dus zou niet weten hoe dit aan te pakken.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Voel me echt de überdombo hier, maar heb dit eigenlijk nog nooit met een eigen paard gedaan, dus zou niet weten hoe dit aan te pakken.
Plus mijn ponies hebben als een hele sterke basisconditie die ik alleen opnieuw op peil hoef te brengen. Ik begin zelf vanaf maart / april weer.

Na een kwartiertje longeren is ze op het moment helemaal kapot en staat dan nog een halfuur te pompen.
Daar bouw je uithoudingsvermogen en duur conditie mee op. En je hebt nog tijd zat joh
Gewoon rustig aan, en van de zomer kan je ongetwijfeld een uurtje op matig tempo rijden, en da's voldoende voor de Veluwe

Kirsten (Monday op Bokt) met haar gelderse Hester. 

(ik zeg vakantie maar af
) 
)
Zo heb ik destijds ook twee paarden erdoorheen geloodst, ze durfden alle drie niet, ik afgestegen en Aman meegetrokken, die twee anderen enorm twijfelen en toen toch maar erachteraan
Aan het eind van de week ging iedereen er vlot door

Maya schreef:En voor alle geïnteresseerden, er gaat nog een vriendin van mij mee, die er de vorige keer in 2006 ook bij wasKirsten (Monday op Bokt) met haar gelderse Hester.

Maya schreef:Gaat hij wel achter een ander paard aan?Zo heb ik destijds ook twee paarden erdoorheen geloodst, ze durfden alle drie niet, ik afgestegen en Aman meegetrokken, die twee anderen enorm twijfelen en toen toch maar erachteraan
Aan het eind van de week ging iedereen er vlot door

greens schreef:Als je vervoer hebt, mag je zo Annemiek mee nemen hoor Kelly
En Anne, ook voor jou geldt dat je een maand op voorhand nog mag doorgeven dat je wel meegaat
Ik begrijp het wel, maar het moet nu nog niet keihard besloten worden.