Haha, ik ga dus ook gezellig mee, op de zus van pallieter Heb er nu al zin in meiden! ook dit kan een hittepetip zijn, jullie zijn niet de enige we maken er gewoon een gezellige rit van!
Dus het lijstje: Marjolein en Tanja op Fleur Annique op Perfect van Weremere Gerda op Lord X Monique op Ranja Saskia op Chackotay Sabrina op Qannick Mira op Murphy Lonneke op Iris of Rohan Annelot op Ryon Bianca op Noa Vera op Sarah (mijn nieuwe aanwinst en Vera is mijn weidegenote)
Ik heb sinds kort een nieuwe site. www.tinkerevenementen.nl Zal ik deze rit daar ook bijzetten?? Is nog niet zo druk, maar ik hoop dat volgend jaar iedereen zijn ritten/evenementen doorgeeft, zodat het lekker overzichtelijk is voor Tinker/Irish Cobs liefhebbers. Wil dan ook een nieuwsbrief gaan opzetten voor als er iets nieuws bijkomt.
hey oliebol zeg ik had graag meegewild maar ik heb die dag menwedstrijd volgende keer ben ik weer van de partij vorige keer was ook top iedereen die meegaat have fun
Dank je. Ga me straks vervelen he, als ik stop met het stamboek. Maar als deze rit er ook nog even bij moet, dan moet ik even een emailadres hebben voor de info.
Hier nog 1 We hebben heel veel zin, we hebben eergisteren een buitenrit van 2 uur gemaakt met Noa en Sarah. Sarah deed het echt super!!We hebben op het laatst een galopje geprobeerd maar dat vond ze niks, ik denk dat ze een beetje moe was ook liep ze achter Noa en we hadden al door dat ze toch liever voorop liep (Noa is echt een slenteraar) Maar verder vond Sarah het superleuk, ze liep constant met oortjes erop en naar alles kijken. dus we zijn benieuwd hoe ze het op het strand gaat doen
Hallo iedereen, IK heb er ook SUPER veel zin in! het is idd een leuk groepje en misschien gaan er nog een paar mee. @ Dianne, ging je nog me met Kato??
We hadden in ons hoofd om om half 12 te verzamelen, hopelijk is iedereen het daar mee eens!? We verzamelen op de Heereweg 188, 1871 NE in Schoorl. Vanuit hier steken we door de duinen heen naar het strand. Degene die gaan wandelen op strand zonder paard kunnen vanuit schoorl naar Hargen rijden met de auto en daar het strand oplopen. Na afloop is er voor diegene die willen nog een kop soep en een drankje.
Als iemand nog verdere vragen heeft dan hoor ik het wel!
Als het goed is, komt Dianne mijn trailertje ophalen, dus als het goed is komt ze mee
De tijd is goed hoor, als we iets later zijn moet je het ons niet kwalijk nemen We moeten toch zeker anderhalf uur rijden, maar dat hebben we er graag voor over *edit* typfouten eruit gehaald, ik heb gisteren heel hard mijn hoofd gestoten en ik had vandaag dus ontzettend veel hoofdpijn, duizelig en misselijk... Als het morgen niet over is dan ga ik toch maar even naar de huisarts
wij gaan na de rit wel weer direct naar huis, best nog een pokke end terug en Qannick is voor het eerst zón eind mee die wil ik niet langer dan nodig op de trailer laten.
Lonnke heeft gister het stukje door de duinen gestapt. Het is een half uurtje stappen door de duinen naar het strand toe, dus goed te doen. lonneke gaat niet met irish het strand op en gaat dan dus weer terug om onze soep te maken Tot zondag allemaal, enne mooi weer mee brengen he!
Zondag lijkt een stormdag te worden. In de kustgebieden stormkracht 9 uit noordwest tot noord en uitschieters tijdens buien in kracht 10! Landinwaarts staat een krachtige wind, maar ook daar kans op stormbuien. Tijdens buien niet alleen kans op zware windstoten, maar ook op hagel en onweer. Het ruige weer begint in de avond en nacht van zaterdag op zondag. Zaterdagavond en nacht eerst een harde tot stormachtige zuidwestenwind en regenachtig.