Ik doe niet chagrijnig? Ik word alleen chagrijnig als mensen de waarheid verdraaien net als jij. Want ik blok je helemaal niet En ik doe niet vaag op msn
Ik doe niet dom .. Doe es normaal hee. en btw waar bemoei jij je eigenlijk mee.
Britt en Mandy vroegen aan mij of ik mee ging, naja ik wou dat niet omdat ik geen 30 euro over heb voor een treinkaartje. Naja dan is dat toch duidelijk. En dan gaan jullie zeiken over dat ik donkerblond in mijn profiel heb staan. Naja donkerblond is toch hetzelfde als bruinblond. Sjee En dan hierover doorzeuren. En mij lekker wegsturen uit het topic.
Hee even ontopic blijven. Rikst als je niet mee wilt dan wil je niet mee. Verder er geen probleem over maken en niet zeuren. Je kwam nogal vaag over op msn namelijk en bij ons kwam je over alsof je alles verdraaide en overal een smoes voor bedacht.
Je zegt dat je niet mee wilt, nou dan ga je toch niet mee? Maak er verder geen probleem van.
ik vind dit echt nergens op slaan, dit is een meettopic hoor, we hebben je niet weg gestuurd je zegt zelf ineens doei. dan doe je het toch zelf.. en blijf dan ook gewoon stil ook hier.. danku
ja idd, ik ga MISSCHIEN. maar zo'n kaartje is al 100000 euro. oke ik lieg, 35 ofzo. misschien dat ik bij iemand kan slapenXD WHA dan hoef ik niet s;avonds ofzo nog terug!