Dewii schreef:O ja, mag eigenlijk een vriendin van me ook mee??? :p Ze mag misschien wel..
Is ze ook een beetje HP-fan, anders schrikt ze mss teveel van Marlies in Bella-actie
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dewii schreef:O ja, mag eigenlijk een vriendin van me ook mee??? :p Ze mag misschien wel..
Niki_ schreef:Dewii schreef:O ja, mag eigenlijk een vriendin van me ook mee??? :p Ze mag misschien wel..
Is ze ook een beetje HP-fan, anders schrikt ze mss teveel van Marlies in Bella-actie
. Grr mijn ouders willen niet antwoorden. ' Het is nog een maand wachten dan hoef je nu nog geen antwoord'
Ik zal het even doorgeven. Ik meld me hier wel weer als ik mag
Dewii schreef:Is ze ook een beetje HP-fan, anders schrikt ze mss teveel van Marlies in Bella-actie
. Grr mijn ouders willen niet antwoorden. ' Het is nog een maand wachten dan hoef je nu nog geen antwoord'
[/quote]
(@#%WT^@#$%@#$%$@# ouders...

absoluut 
KindnessM schreef:man das balen... had wel is willen weten wie ik stiekem vervloekt heb...
Moet dan werken...

Shalimar schreef:Dat Bella en Cissy naar Sneep gaan...en hem overtuigen dat hij de Onbreekbare Eed moet afleggen om Draco te beschermen.
Medousa schreef:Shalimar schreef:Dat Bella en Cissy naar Sneep gaan...en hem overtuigen dat hij de Onbreekbare Eed moet afleggen om Draco te beschermen.
OHJA!
Ja dat lijkt me idd een hele toffe scene
Dat stuk met het Gruzielelement van VD lijkt me wel scary