Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heel handig dat je vanaf de crew-parkeerplaats dwars over het uitgangsterrein met voetgangers moest 
Als bezoeker kan je kaartjes aanpakken van fotografen, dat lukt jammer genoeg niet als je moet optreden, gevolg mega-zoektocht
Maar als je het was, wát een mooi figuur heb je!
Dus lastig te zeggen of ik het was. Qua kleding had ik legergroene beenwarmers aan over m'n haklaarzen. Heb een setje aangehad met een a-lijn knooptop en daaronder een zwart shortje met legerprintlap voor en achter (klinkt lomp zo
), ook nog een zwarte bikinihaltertop met een kort gaastruitje met lange mouwen erover (en een strikje om m'n nek) en daaronder een legerprintshortje en nog een zwart shortje en daarop een legerprint haltertop.
Dan kan je zien of ik het was
Citaat:De waarschuwing heeft volgens de politie kennelijk een preventief effect gehad. Ondanks de strenge controles werden slechts zestig aanhoudingen verricht en die hielden lang niet allemaal verband met drugs, aldus een woordvoerster.
Strenge controles? Weinig drugs?Boldly schreef:@Chubby, Ja, dat was zeker om de berg heen bij Q-dance. Heel klein en vrij weinig mensen. Wij waren daar even langs gelopen... Echt keihard werd daar gedraaid!
Chubby schreef:Ik lees net dat er een "underground" Thunderdome stage was.. Niet aangekondigd, helemaal niks..
![]()
Dát heb ik dus gemist..
Voor de rest was het fouilleren heel minimaal.