Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
: neem geld mee! Op stal is er koffie, thee en frisdrank! Misschien dat de koffie en thee gratis is, maar dat weet ik nog niet! Je kan natuurlijk ook zelf drinken meenemen,maar dan zorgt de staleigenaar helemaal voor niets dat er genoeg op stal is... Denk wel aan de lunch voor in het bos! Er kan wel friet worden gehaald, maar das dan ff werk voor een aanspanning
of een auto.
haha voor de makkelijkheid dus als je vertraagt bent, als je marije's 06 hebt maakt het niet uit, twee nrs is altijd beter dan 1!

We krijgen visite in hel weekeinde dan en ik moet oppassen op zondag
Jammer, leek me heel erg leuk om jullie eens te ontmoeten. Kan nu helaas niet doorgaan. Kan er niet eens iets geregeld worden voor bij mij in de buurt, alles is altijd zo ver weg. Maar het lijkt me echt heel veel werk om dat zelf te orgainsren en heb geen idee waar dat dan hier in de buurt zou kunnen
Errug jammer Tiko schreef:Tis nog niet helemaal zeker of Jordy komt. Ze moet met ons meerijden, en misschien gaat er nog familie mee (broertje en zusje) en dan moeten we ff kijken of het in de auto past. Is het trouwens evt. met openbaar vervoer te bereiken???
En wie weet is tiek wel weer beter...
en dat heb ik niet
naja ik kijk wel even hoe ik dit ga oplossen myrthe laat je me wel op tijd weten of ik met jullie mee kan rijden of niet?