Ja, dan kunnen er zowiezo al 6.. En dan kunnen er misschien meer mee? Ook voor Desiree meer tijd om alles in huis te halen, aangezien je meestal toch vlees moet bestellen..
Tjah, zaterdag zouden er 7 kunnen, dan wanneer we naar de lijst kijken, zou deze zaterdag het best zijn.. Misschien eerst even afwachten of er nog meer kunnen? Last minute vlees kan ik zo regelen, dat is geen probleem..
Ik schik mij overal naar Zolang ik het maar minimaal 2 dagen van te voren weet Voorlopig moet ik bijna elke ochtend werken en hoor ik per dag of ik die avond of de avond erop moet werken...
Wordt het aanstaande zaterdag? Of later? Deze zaterdag is voor mij lastig, want na mijn werk op zaterdag ga ik altijd langs mijn oma. En als ik dat nu pas afzeg is ze de kluts kwijt en is ze voor weken 'ontregeld'. (Is niet helemaal in orde meer)
Zou ik dan met iemand van de ZV'ers mee kunnen rijden? Hoe laat vertrekken jullie?
Nu is het allemaal nog niet zeker, dus ik heb meer zoiets van uitstellen en zeker niet deze week want nu word het wel erg kortdag als het nog niet duidelijk is...
tsja zeg het maar. ik zou het niet zo heel erg vinden als het zaterdag wordt afgelast, dan ga ik gewoon kijken bij de ZK en daarna naar mijn vriend(anders zou ik nl zaterdagavond nog naar mn vriend toe rijden na de barbeque) het beste zou mij dan idd de 18e of 25e uit komen.. heb ik even ietsje meer tijd
Zit net te denken.. 26 aug heb ik ICS keuring.. Dan zou ik 's middags al moeten wassen.. Ik bekijk het nog even.. Ook ivm vervoer enzo.. Blijven slapen lukt dan namelijk niet..