ik wil echt dolgraag mee, maar ik ben zwanger. ik weet niet of ik dan wel erin mag. ik ben een echte horrorfan, dus dit is echt wat voor mijn moeder en mij. weet iemand misschien of je er als zwangere in mag?
ik weet niet of het een soort achtbaan ofzo is. zo te zien zit je ook in een karretje. en in achtbanen mag ik nl niet omdat je buik tegen de stang drukt met die snelheid. maar ik ga morgen wel ff vragen aan hun.
Het is als het goed is geen achtbaan? Dat gaat moeilijk in een pand in hartje A'dam. Misschien wel een ritje er doorheen, ik weet niet. Mailen is het handigst.
het is een kort ritje in een karretje. stelt weinig voor hoor...
me vriendin en ik waren er laatst voorbij gelopen en t leek ons best leuk dus besloten we ook maar te gaan. vet lang wachten en viel ons iig erg tegen. zitten wel wat schrikmomenten. maar het is meer een rondleiding door de tijd. Het spookhuis vind ik persoonlijk nog enger haha.. veel verhalen enzo... je moet er wel rekening mee houden dt het in groepen gaat, dus weet niet met hoeveel jullei gaan.
mijn vriend werkt bij de the amsterdam dungeon, en binnenkort heel misschien in de london dungeon,grappig, de amsterdam dungeon wordt steeds meer bekent, vanavond is er iets mee bnrs, voor een goed doel ofzo iets
Als ik jullie was zou ik niet helemaal uit een andere provincie dit komen doen want het is zo onwijs saai. Het was dat ik met een paar leuke vrienden wat het iets beter maakte maar ik heb me best wel verveeld. Maar ik beslis natuurlijk niks voor jullie, haha.
p.s. ik ben onwijs snel bang en hier maar 1 keer geschrokken ofzo.
uuuuuh, ben al in de london dungeon geweest toen ik in engeland woonde en ben ook in de amsterdam dungeon geweest, vond die in london toch echt beter. in amsterdam veel te lange wacht tijden en niet zo spectaculair als ze uitmaken...wil jullie er niet van af houden maar ik zou mijn geld liever besteden aan een leuk dagje shoppen ofzo.....