Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nils schreef:ik ben die 2 weekenden niet vrij geloof ik...
nils schreef:nee ze geven geen verlof meer stelletje muppits daro
nils schreef:ja joh het is een heel apart bedrijf...
Frouk schreef:10-12 augustus is voor mij geen optie aangezien ik de 10e zelf jarig ben![]()
Verder maakt het me niet zoveel uit, zolang het in juli/augustus maar in een weekend is, want ik kan verder geen vrij krijgen van mn werkIk kom dn met de bus vanuit heerenveen
JeroenS schreef:Frouk schreef:10-12 augustus is voor mij geen optie aangezien ik de 10e zelf jarig ben![]()
Verder maakt het me niet zoveel uit, zolang het in juli/augustus maar in een weekend is, want ik kan verder geen vrij krijgen van mn werkIk kom dn met de bus vanuit heerenveen
Waarom moet jij dan net jarig zijn kan je het niet op een andere dag vieren ik ben heel veeleisend weet ik, maar ik heb de 11de en 12de ook een verjaardag maar daar ga ik dan gewoon niet heen.
Pel schreef:Hey hey,
wij willen ook wel meeten![]()
Kan het niet na 16 augustus of is dat te laat? Dan is het OV namelijk weer geldig en dat zou een hoop schelen.
Mietje schreef:Back ontopic?
Waar, wanneer, wie, hoe?
Ik heb een grote tuin, maar woon wel een half uur met de auto van groningen vandaan, maar als er mensen met de auto komen, kunnen we in principe wel een tent opzetten in de tuin, en met z'n allen daar in