Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

marijkedam schreef:Oliviaatje schreef:marijkedam, hoe en waar heb je zo'n armband van je paard z'n staart laten maken?
Groetjes Loes
Ik heb geen armbandje laten maken....

De kosten blijven hetzelfde. Ik dacht dat het misschien goedkoper kon doordat het nog efficiënter zou worden, maar helaas.. al zijn deze prijzen ook al redelijk.                                                         
 Of je moet je paard zelf brengen (maar weet niet hoe dat dan zou moeten? aangezien ze zelf een gekoelde trailer hebben omdat dat verplicht is). De prijslijst voor vervoer komt er als het goed is ook nog, zodra Loes dat heeft ontvangen van het crematorium. Het was geloof ik 1,25 euro per km en dan komt er ook nog iets bij (als ik het goed heb)                                                         
 Vooralsnog vallen de prijzen me mee, ik zat altijd aan 1000en euros te denken. Terwijl ik voor mijn huidige paardje ongeveer op 800 zit zo vanaf die lijst                                                         

dwertje schreef:als je echt foto,s van as wilt zien dan kan ik er wel een paar maken voor je.Ik heb hier thuis 2 potjes staan waar onze katten inzitten.
Het is gewoon as wat grover is als sigarettenas.
Maar als je echt interesse hebt dan wil ik best een foto maken.