Tallie1979 schreef:Kan het Mause?? Lijkt me gezellie!!
En Maarssen is heel goed te doen voor mij..Ik hoef dus ook niet te blijven slapen..
tuurlijk kan dat! zoals al eerder gezegd, hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:ik kan nog een laptop (amd K2-400) meenemen, maar of daar quakeIII op draait...BTW misschien handig om ook even te kijken wie er allemaal een PC (of meerdere PC's) mee willen nemen?
SuperPepeijn"]ik kan nog een laptop (amd K2-400) meenemen, maar of daar quakeIII op draait...
[quote="BartVB schreef:BTW misschien handig om ook even te kijken wie er allemaal een PC (of meerdere PC's) mee willen nemen?
BartVB schreef:BTW we zitten nu al op 20 man die zich opgegeven hebben
Ben erg benieuwd hoe en of dat gaat passen samen met die PC's. BTW op zich is 5 PC's een beetje aan de krappe kant voor een beetje leuk gamen, iirc hadden we er ook zoveel tijdens de vorige LAN, probleem is vooral dat je dan teampjes krijgt van 2 tegen 3 (of 1 tegen 4). Maar goed, moeten roeien met de riemen die we hebben gok ik
BartVB schreef:BTW we zitten nu al op 20 man die zich opgegeven hebben
Ben erg benieuwd hoe en of dat gaat passen samen met die PC's. BTW op zich is 5 PC's een beetje aan de krappe kant voor een beetje leuk gamen, iirc hadden we er ook zoveel tijdens de vorige LAN, probleem is vooral dat je dan teampjes krijgt van 2 tegen 3 (of 1 tegen 4). Maar goed, moeten roeien met de riemen die we hebben gok ik
Tallie1979 schreef:Wat the *piep* is tekken4? Ik ben echt helemaal niet op de hoogte merk ik..
Maarten"]
[quote="Tallie1979 schreef:Wat the *piep* is tekken4? Ik ben echt helemaal niet op de hoogte merk ik..