Chiiiiiickz! Gefeliciteerd suus Ik vond het eigenlijk wel een geweldig idee om te gaan tolten of crossen Ben helemaal enthousiast! Maar als ik dus naar utrecht zou moeten dan moet zeker weten m'n moeder ofzo mee en die wilt toch niet..
jah jongens.. ik ben een vies oud mannetje.. ik doe wel alsof ik een jonge meid ben maar ondertussen! ik wil jullie allemaal naar mijn huis lokken.. haha maar lisa i kmog ook niet echt ver weg ofzow.. en in denhaag op een manege durf ik me niet meer te vertonen beetje stoer gedaan en toen van een pony daar gevallen haha
haha ik weet niet welken.. i kwas heel stoer aan het doen daar.. en wou op een moeilijke pony.. en ik zij dat ik ouder was dan ik echt was (is al wel evne terug ) en toen zij mijn zusje van niet waar toch lotte?? zij ik ach weet ik ook eigenijk niet haha stomm... die kerel had het wel door en zetten mij op de moeilijkste pony van de manege en toen kletterde ik er dus af.. toen iemand vroeg op wie moestje en ik zij dat naam van die pony zij een kerel oei en dat meisje sterkte.. haha bne er machtig hard afgebokt..
haha hadden we wel even nodig ik ga eventjes linkjes zoeken maar ik denk dat het na zomervakantie word met werken van iedereen en vakantie's enzow of we moeten het zaterdag houden??