Ik kan pas 14 juni zeggen wanneer ik kan, als de KNHS Regio mijn wedstrijddata heeft goedgekeurd voor het indoorseizoen. Ik kan namelijk niet weg als er hier een KNHS wedstrijd is.
Ik kan eigenlijk alle weekenden,alleen de twee eersten dus niet. Daar tussen ga ik net een week naar Albanie en Montenegro toe, en dan wordt het wel een beetje té om ook nog eens een weekendje weg te gaan
Ik heb het er thuis nog eens over gehad en ik heb besloten deze keer over te slaan.. Ik ga eind van het jaar ook al op vakantie met Hotze en we weten nog niet wanneer.. Dus daar moeten ook centjes bij..
Laatste 2 weken van augustus kan ik wel, maar ik wil dan niet i.v.m. dazen.. Nu ga ik even mijn dagen doorklikken in poll.. Zou leuk zijn als we met een leuk clubje zijn
Kun je weer met mij meerijden We wachten dan nog even tot 14 juni op Erleyne en dan moet iedereen toch wel weten of je meegaat.. met eigen of huurpaard toch? Dan boeken we vroegtijdig..
Ik heb de bovenste 3 ingevuld, maar ik kan in principe nog iedere datum. Maar dan heb ik nog vakantie of ben net begonnen met school, dus ben ik zeker weten de vrijdag vrij.
Even oriënterend vraagje: Hoe zouden jullie er tegen over staan als er iemand mee zou gaan, niet van het Zeeuwentopic? Ik had het er namelijk met Ilse over, van bij mij op stal. Die zou het ook helemaal geweldig vinden...
ik had ook de 22ste aangegeven ja Eerst dacht ik dan niet te kunnen omdat mijn dochtertje de 26 ste jarig is maar dan vieren we het maar dat weekend erop
Ik wil nu wel zeker mee, mocht Top toch niet kunnen dan maar een huurpaard.
@Anne, zou het op zich niet erg vinden , maar misschien wel leuk als ze zich hier eerst is voorsteld, neem aan dat ze wel internet heeft. Het is tenslotte toch een zeeuwentopic meeting.