Wie gaat er 23 sept. naar koetsentocht in Bathmen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

elise01

Re: Wie gaat er 23 sept. naar koetsentocht in Bathmen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 09:47

Misschien dat ik wel kom kijken! Heb verder nog niets op de planning staan. En als ik kom, kom ik waars met camera!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 11:51

Mijn aanspanning Lachen

Alleen gaan we in andere kleding; het zal meer champagne/bruin/creme kleurig worden ipv. alles zwart Knipoog

Afbeelding

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 13:38

Even voor de mensen die het nog niet wisten:

Hele kermisprogramma is te vinden op http://www.bathmensekermis.nl

10.00 uur: Start Koetsentocht vanaf terrein Bronsvoorderdijk 11 (fam. Zwiers)

11.15: Sherrystop op terrein Oudendijk, fam. Stegink

13.00-13.45: Middagpauze op terrein Woertmansweg,
fam. Kloosterboer.

14.00-15.00 Défilé: 2 rondjes door dorpskern, eerst stap, daarna draf.

Route van tocht:
Bronsvoorderdijk, Bettinkdijk – Boermark, Wippert, Hardegoorsdijk, Schoolweg, Broekdijk – Schoolweg, Holterweg, Groeneweg, Buisweerdweg, Larenseweg, Oude Stationsweg, Dorperdijk, Arkelsteijnweg, sherrystop bij de familie Stegink, Arkelsteinweg , Cooleweesweg, Leemkuilsweg, Oude Holterdijk, Zegendijk, Arkelsteinweg, Paalmansweg, Diepenmarsweg, Looweg, Sportlaan, Hogeweg, Schipbeeksweg , Koersensweg, Woertmansweg, middagstop bij de familie Kloosterboer.

Route van défilé:
Defilé: vertrek om 14.00 uur, einde ongeveer 15.00 uur. Woertmansweg, Enklaan, Deventerweg, Dorpsstraat, Looweg, Schipbeekweg, Noteboomstraat, Larenseweg, Molenstraat, Dorpsstraat, Enklaan, Woertmansweg, Gorsselseweg, Steginksweg, Veldkampsteeg, Langenbergerweg, Bronsvoorderdijk (eindpunt).

Deelname: €7,= per persoon, incl. lunchpakket.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 13:39

Ik kan me nog herinneren van vorig jaar dat ik lekker, samen met mijn buurmeisje, bijrijdster otje en tevens 'groom' voor die dag, zat te genieten van lekkere kippensoep tijdens de middagstop.

De volgende dag hadden we allebei last van buikpijn en buikkrampen Clown De soep was héerlijk hoor, en de sherry ook Haha! Knipoog

Maar volgens mij was er iets met de balletjes in de soep oid Knipoog

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 20:32

O, eindelijk het topic gevonden.

Ik doe zelf niet mee, maar kom zeker kijken!

Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 20:59

Hahah lekker van die soep! *LOL*

Waar ik op de koets bij ga (achter hoor ) moet ál die broodjes smeren en al! hahaha dan moet je wel even smeren volgens mij zeg!

En ik hoorde van hem dat wij met Ninjo achteraan gingen,alleen ik dacht dat de shetten achter gingen of ben ik nou eh? Koe

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 11:24

Voor mij is het allemaal onzeker...

Heb gisteravond nl. een ongeluk gehad met ot en de zwarte wagen (die geleende dus!)

Hele verhaal staat hier
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=34&t=795557&hilit=&start=4825

Zo komt de DA, dus dan moeten we even verder kijken.

Ik had me er vrdomme zo op verheugd, al maandenlang, krijg je dit, door iemand anders zijn schuld Boos!

elise01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 16:25

Joyce ik heb net je verhaal gelezen, maar schrok er wel even erg van! Ach gut
Hoe gaat het nu ondertussen met otje?

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 16:43

Opzich wel redelijk, ze staat in iedergeval weer lekker op de wei (klein stukje, ze moet echt even paar weken op rust) en staat lekker te eten. Kan wel gewoon staan en lopen op haar achterbenen, al is het wel gevoelig.

DA is vanmiddag geweest, heeft beide sokken van de achterbenen afgeschoren zodat sneeen beter te zien waren en de wond beter schoon was te houden. Uitgespoeld met betadine oplossing. Hechten was geen optie, aangezien ze dan plat zou moeten met verdoving, en ze zullen dan toch weer openspringen. Nu dus 1x per dag even afspoelen met schoon water en 'klei-creme' er op smeren, nu geen bandage meer, dan kan de klei het wondvocht uit de wond trekken en bied tevens goede bescherming tegen ontsteking als het opgedroogd is.

Het word, als het goed gaat, gelukkig geen máanden werk, dat zou voor otje ook heel vervelend zijn, aangezien ze érrug chagarijnig word als ze zolang niet kan rijden. Als er geen ontsteking komt, zal het igg een paar weken in beslag nemen, maar gelukkig valt het dus allemaal wel redelijk mee.

Ze had écht niet langer moeten doorlopen met dat lamoen achter zich, want anders had ze toch echt afgevoerd kunnen worden, dan zouden de pezen door zijn geweest...

Arme ot, ze word nu lekker ontzettend verwend en voelt zich zoals altijd weer de prinses in de wei, zoals het hoort dus. Lekker veel knuffelen en veel verwennen.

Ik heb me bij deze ook offcieel afgemeld bij de organisatie v/d koetsentocht. Heel erg jammer vind ik dat, ik keek hier nl. maanden al naar uit, het zou onze 2e keer zijn.

Maarja, gelúkkig gebeurde het gisteren, en NIET tijdens de koetsentocht, want ja, dán heb je pas écht ongelukken, met zo'n 70 aanspanningen en ontzettend veel publiek...

elise01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 16:50

Dat is idd wel erg balen als het nu moet gebeuren, maar zoals je al zegt liever gister dan zondag!
Gelukkig dat het geen maanden gaan duren. Ach gut

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 16:53

Het besef dat je door zo iets ontzettend stoms je pony had kunnen kwijtraken is best k*tgevoel, ze heeft écht geluk gehad, want die beentjes van haar zijn al niet zo dik.

Al sla ik mezelf wel een beetje voor mijn kop, ik zou nl. op gras gaan trainen en dan gebruik ik 9 v/d 10 x peesbescherming. Nu had ik alleen voor de beschermers om (thank god, dat wel, anders had ze misschien voor ook nog vanalles gehad), maar achter niet, 'vond ik niet nodig'.

Tuurlijk is het niet mijn schuld, weet ik wel, maar het had misschien wel veel verschil gemaakt als ik achter wél die strijklappen had omgedaan....

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 18:11

He wat balen Joyce!
Gelukkig komt het weer goed..
Ik kan ook niet meedoen. Heb geen wagen helaas..

Allemaal veel plezier morgen!

Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 19:41

Jeetje Joyce! Bloos! ben me rótgeschrokken zeg!
Echt superklóte dit

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 21:00

Het lamoen lag nog bij mij thuis, die versleepte ik dus maar alvast naar de wei. Heel raar, je had otje moeten zien kijken. Ze was niet bang oid, maar keek ineens héeeul attent, echt oplettend toen ze hoorde dat ik met dat ding aan kwam (het ratelde ietsje) en keek hele tijd van mij, naar het lamoen, dan naar de wagen, heel raar, alsof ze echt dacht 'jeej, daar heb je dat enge ding van gisteren'.

Ik wilde dat ik haar direct vandaag weer had kunnen inspannen, maar helaas. Ik hoop vurig dat ze nu net zo koel in het hoofd blijft als altijd, en geen trauma zal oplopen van dit toch wel heftige avontuur. Heb haar werkelijk waar nog nooit zó hard zien rennen...

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 17:59

Echt vervelend Joyce!
Bleeeh, Heb de foto's gezien van haar benen, ziet er niet echt lekker uit, Hopelijk komt het gauw weer goed Lachen !

Weet iemand toenvallig waar en hoe de foto's komen te staan?
Die door die Fotograven zijn gemaakt? daar?