Opzich wel redelijk, ze staat in iedergeval weer lekker op de wei (klein stukje, ze moet echt even paar weken op rust) en staat lekker te eten. Kan wel gewoon staan en lopen op haar achterbenen, al is het wel gevoelig.
DA is vanmiddag geweest, heeft beide sokken van de achterbenen afgeschoren zodat sneeen beter te zien waren en de wond beter schoon was te houden. Uitgespoeld met betadine oplossing. Hechten was geen optie, aangezien ze dan plat zou moeten met verdoving, en ze zullen dan toch weer openspringen. Nu dus 1x per dag even afspoelen met schoon water en 'klei-creme' er op smeren, nu geen bandage meer, dan kan de klei het wondvocht uit de wond trekken en bied tevens goede bescherming tegen ontsteking als het opgedroogd is.
Het word, als het goed gaat, gelukkig geen máanden werk, dat zou voor otje ook heel vervelend zijn, aangezien ze érrug chagarijnig word als ze zolang niet kan rijden. Als er geen ontsteking komt, zal het igg een paar weken in beslag nemen, maar gelukkig valt het dus allemaal wel redelijk mee.
Ze had écht niet langer moeten doorlopen met dat lamoen achter zich, want anders had ze toch echt afgevoerd kunnen worden, dan zouden de pezen door zijn geweest...
Arme ot, ze word nu lekker ontzettend verwend en voelt zich zoals altijd weer de prinses in de wei, zoals het hoort dus. Lekker veel knuffelen en veel verwennen.
Ik heb me bij deze ook offcieel afgemeld bij de organisatie v/d koetsentocht. Heel erg jammer vind ik dat, ik keek hier nl. maanden al naar uit, het zou onze 2e keer zijn.
Maarja, gelúkkig gebeurde het gisteren, en NIET tijdens de koetsentocht, want ja, dán heb je pas écht ongelukken, met zo'n 70 aanspanningen en ontzettend veel publiek...