Ik weet niet met hoevele we uiteindelijk zijn... maar we kunnen ook gewoon bij 1 iemand gaan eten. Gaan we lekker koken en beetje kletsen. Wellicht daarna een paar uurtjes gaan poolen of zo. Dat het uiterlijk half 10/10 uur wordt, zodat iedereen nog naar huis kan. en voor degenen die dat niet meer halen, dat die bij iemand blijven slapen en de volgende ochtend naar huis gaan of zo.
Okee, 7, 14, 21 en 28 juli zijn zaterdagen en 4, 11, 18 en 25 augustus ook. Volgens mij kan ik op allemaal wel, als iedereen nou ff zegt wanneer ie wel kan, dan kunnen we van de beschikbare datumpjes een lijstje maken
nu ff snel uit mijn hoofd valt 18 augustus iig af, want dan word ik 21 jaartjes oud... en 25 augustus denk ik ook, waaaant heb de week erna hertentamens... (volgens mij ) ....
De rest valt volgens mij allemaal in de vakantie en dan heb ik nog geen plannen...
En heel misschien dat het weekend van 21 juli ook afvalt, want dat weekend zijn vriendje en ik een jaar samen! Maar we moeten nog even overleggen of we dat dan vieren, of op vakantie!
Ik kom 5 augustus terug uit amerika (excuses voor de late reactie, heel het topic niet gezien tot march me er net op wees ), maargoed dan kan ik dus helaas niet..