Shoppen is altijd leuk! Maar heb genoeg rotzooi Chocoladefabriek.. nooit geweest! Dus weet niet hoe en wat! Discobowlen lijkt me wel lachen Karten is ook altijd wel leuk! Pretpark ook leuk! Zwemmen ook
Maar voor mij moet het iig niet al te veel gaan kosten
Ik ga voor disco bowlen ( als het een beetje niet te ver is ) en pretpark! en Carten! ( alleen is dat wel heel mega duur ) Shoppen doe ik al te vaak zwemmen heb ik een hekel aan ( doe ik echt alleen als het heeeeel warm is en dan ook in tropocana en nergens anders ) en chocolade verhaal kennen jullie al, ben ik bag dat ik super misselijk word
*Karten=> nog nooit gedaan.. *Shoppen=> doen we denk ik al te veel haha *Zwemmen=> is wel leuk tikibad?? ( duinrell) * isco bowlen=> heb een hekel aan bowlen *Pretpark=> is ook leuk alleen erg duur.. kan wel *chocolade fabriek=> das echt heeeeeeeel leuk ( al zeg ik het zelf haha) hebben jullie die link niet bekeken over dat chocolade gebeuren??
ik zei tegen me vriend dat we een meeting gingen houden en hij zei als eerst BEN JE GEK hahaha en toen zei hij moet je zelf weten.. en toen hij hoorde dat hij ook mee mocht zei hij: nou voor uit dan maar haha
naar de chocolade fabroek ga ik echt nie mee, ben echt bang dat ik dan over me nek ga ofzo. Heeel klein beetje af en toe eet ik is een m&mpje maar daar blijft het ook bij, als ik die troep al zie staat het braken me erg dichtbij ( terwijl ik er vroeger juist wel gek op was, erg vreemd ). Karten was vroeger ( in de gulden tijd ) 25 gulden voor 12 minuten dus dat zal nu op zijnminst wel 20 euro zijn voor 12 minuten ( je weet hoe dat is gegaan met die euro ) Pretpark betaal je zo rond de 25 euro voor denk ( intree ) en ben je er wel een HELE dag ipv 12 minuten. Disco bowlen eehm ja nooit gedaan bowlen wel ( kan het wel niet maar das nie erg ) en dan is het bowlen met herrie? enne zwemmen doe ik echt alleen in tropicana in Rotterdam...zwembaden trekken me echt niet! Ehmz eeh wat ook leuk is lasergamen of paintballen!
Pfff is karten zo duur geworden pretpark is zowiezo voor mij iet wat te duur op het moment tropicana in r'dam ben ik nog nooit geweest haha nooit ergens groots ofzo ben maar een saai miepje
lasergamen is indd leukkkkkkkkkkkk 3jr geleden met me ex gedaan!! echt lol was dat waren met 6 man was ook niet erg duur! paintballen heb ik nooit gedaan! lijkt me wel leuk
oke voor mij valt af: winkelen karten bowlen paintballen is leuk maar HEEL duur
wat ik wel leuk vind is: tropicana vind ik goed ( 20 min van mij huis af ) maar tikibad is wel leuker dan tropicana. chocolade maken vind ik zelf ook erg leuk..
Ik vind Tropicana weer veel leuker dan Tiki bad whaha en chocolade valt voor mij echt heel erg af! Misschien een dagje naar een vogelpark ofzo? als die ebstaan ( aangezien het een valkparkieten meeting is en dat ook vogels zijn ) of dierentuin
is dat niet een beetje ver weg? denk niet dat mijn vriend daar voor 1 dagje ff heen en weer naartoe wil rijden. We willen er wel een keer heen maar dan boeken we gelijk een hotelletje