Ik had nog niet gestemd en heb dat nu wel gedaan maar goed zoals jullie wel gelezen hebben heb ik misschien een baantje in het weekend en ga ik binnenkort waarschijnlijk ingewerkt worden. Omdat ik al zowiezo weinig weekenden kan in juni wil ik eerst even kijken OF en zo ja WANNEER ik moet werken en dan geef ik het zo snel mogelijk door! Ik heb trouwens op 9-23-30 juni en 1 juli gestemd, dan kan ik nu nog wel. Trouwens dat werken is tot 15 uur en het is dicht bij mij dus ik zou wel kunnen als het niet te vroeg is of alleen mee gaan BBQ-en. Maar eerst maar eens vrijdag afwachten
Iefke kon volgens mij nog alle dagen dacht ik te begrijpen, al was er een voorkeur voor weekend van vaderdag, maar ze moet het wel deze vrijdag aangeven op het rooster... En verder idd Sjaak nog, en SinESappel, die hebben we hier nog niet gezien.
Het rooster van juni is al af, zonder dat ik voorkeur aan heb kunnen geven. Het weekend van de 16e ben ik vrij. Ga vrijdag naar Guuske, en zaterdag heb ik vrijwilligerswerk. Dus het hangt er even vanaf of ik mee kan hoe het rooster in elkaar steekt. Jammer, maar het is niet anders dan
Mijn moeder had allemaal plannen bedacht voor juni, alleen was even vergeten mij ook te melden hoe of wat Ik kan ineens niet meer op 16 juni en 30 juni.
Leuk!! Hoop wel dat er dan mensen met een auto komen zodat ik evt. opgepikt kan worden bij een station want met het OV is het lastig te doen, maar dat zal tegen die tijd wel goedkomen!
uhm ja vervoer.......mijn vader is er dan niet, heel misschien dat ik met de auto kan rijden (vorige keer ook gedaan) maar moet mijzelf daarbij wel een erg grote schop onder mn kont geven! En anders kom ik inderdaad naar station Tilburg toe en hoop ik dat er ook iemand met de auto komt