meeting westernruiters??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 09:17

Ik weet niet hoe lang je de rit wilde maken, maar ik vind het best, iets later mag van mij ook Knipoog, kan ik nog iets langer blijven liggen Lachen.
Ik dacht aan een rit van een uur of 2,5 /3 en daarna misschien iets eten of zo (pannekoek??)

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-02 10:35

Nou slecht nieuws.. mijn moeder kan dus niet met de trailer rijden Verdrietig Verdrietig
Dus ik ben er niet bij a.s. zaterdag.. sugermiss, ik mag opzich wel met de trailer rijden, maar ik heb het nog nooi tgedaan, dus lijkt het me niet een echt goed idee.. Haha! anders lig k met sunny ergens in de sloot ofzo.. dus ja wat nu, jullie zijn nog steeds welkom bij mij, maar anders moeten we het maar even uitstellen naar een andere dag..

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 11:27

Heb je geen vriend/mederuiter die wil/kan rijden?? Wel waardeloos dat net jij nou niet kan komen Verdrietig

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-02 11:49

nee dat is dus ook een probleem, anders had ik dus mijn vriend kunnen strikken, maar die ligt de hele dag in zijn bes te stinken, omdat hij naar een houseparty gaat.. *baal* *baal*...
Dus..helaas het is nou ook jammer dat jij geen trailer hebt, anders kunnen we het verschuiven naar mij, dat we vanaf mij vertrekken..

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 20:13

jah ik moet echt wel vroeger op Gaaaap maar een koppie koffie en een sigarettje doet wonderen *LOL* en dan ben ik er weer. Wel pittig dat je aan mij denkt Karin Pling

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 13:33

Helaas is het daar alleen maar een kale parkeerplaats, dus geen koffie aanwezig. Nu kan ik natuurlijk wel een thermoskan meenemen Haha!

Van mij zou het ook wel wat later mogen hoor als dat voor iedereen beter uitkomt (uurtje of 1 á 2???)

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 19:40

ah beter dan ik denk dat ik ook maar een thermoskan mee neem met koffie

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 20:53

Er gaat nog iemand mee en die wil graag rond 12.00 weg ivm met andere beslommeringen. Dus als dat ook OK is Verward
Roelie????? ga jij nog mee??? Je baas mag ook mee hoor als ze wil Cool Haha!

Youngster
Citaat:
Dus ik ben er niet bij a.s. zaterdag

De 22e is een zondag, veranderd dat iets voor jou??? Kun je dan wel.

Moosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 20:56

En dat ben ik, gezellig hoor, verheug me er echt op. Lekker bossen met z'n allen. Nu maar hopen dat we niet verdwalen, hebben we zoveel vertrouwen in onze gids????

Dit is dan m'n eerste boktmeeting!!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 21:05

Op de hei kun je niet verdwalen, je kunt hooguit ergens anders uitkomen als je in gedachten had Haha!

Sadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 23:59

Ikke kom ook.
Ik neem Moos en Moosie mee en mag dan een paardje lenen. Haha!
Alvast bedankt SM Pling

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 09:03

Sadie schreef:
Ikke kom ook.

Ik moest 3x lezen voor ik doorhad wie je was Haha! . Maar ja het is ook nog vroeg. Nou bereidt je maar alvast voor op Mevrouw Drakensteyn. *LOL*

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 14:03

Nav van dit topic:
[VMR] Peesbeschermes op het strand??
iets om over na te denken.
De paden zijn nl. niet allemaal lekker vlak Lachen en voor jonge paarden is een extra steuntje misschien niet gek.

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 13:13

Bij mij word het een vraagteken of ik mee ga. Heb namelijk met de kermis hier een schop in mijn nek gehad en moet dus ff aankijken of het wel gaat. Maar heb KarinG daarover al gesproken maar ik hoop dat ik het kan natuurlijk

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 13:23

Jeetje wat een pech anders Verdrietig .
We doen het rustig aan hoor, maar ja je moet geen pijn hebben natuurlijk.

Ik heb Karin al gePBt met alle nodige info.

KarinG

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 14:09

Zoals Chantal er gister bij zat.... Ik hoop dat het gaat lukken. Ik ben in elk geval van de partij zondag!

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-02 15:09

O lekker stom, ik heb zaterdag neergezet, ik zit met zaterdag in mijn hoofd omdat mijn zusje dan een wedstrijd heeft, nee zondag kan ik helaas ook niet!! *snik snik* Ik baal hier dus echt van.. Zet ik het neer, kan ik zelf niet mee..

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 00:28

Zoals het nu gaat gaat het wel ik probeer morgen gewoon te lessen en zaterdag ook maar denk het wel

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 18:23

Zal ik als eerste dan maar een kort verslagje doen Knipoog

Zoals afgesproken kwamen Moosie en Sadie op tijd bij mij aan. In 1x goed gereden Knipoog . Even koffie/thee gedronken, paardjes bekeken en snel wat gegeten. De bedoeling was om rond 12 uur KarinG te meeten, maar er kwam een klein wolkbreukje Verdrietig dus we hebben maar 'even' gewacht tot dat over was. Daarna gezadeld en richting de afgesproken parkeerplaats gereden. Moos was een klein beetje huppelig, maar ja wat wil je met 2 dames op stap Haha! .
KarinG en Chantalleke waren nog druk bezig met zadelen, maar kort daarna konden we op pad. Helaas was het weer erg onbestendig, maar echte stortbuien hebben we op paard niet gehad.
Ik heb ze alle hekken van de Veluwe open/dicht laten maken Bloos en er was helaas geen koffie onderwerg (dicht), maar wel ijs, maar daar was het weer niet naar.

Iedereen is blijven zitten (maar net Clown ) en zelfs de familie draak gedroeg zich redelijk voorbeeldig. Onderweg nog even van paard gewisseld met Sadie (Sugar), maar geef mij toch maar die OF hoor Knipoog .

Al met al heb ik het prima naar mijn zin gehad en wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

En Moos: ik heb aan je gedacht onder de pannekoek Haha!

Dit is de link naar de foto's die ik gemaakt heb.
http://community.webshots.com/album/44465827MCIFAI

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 20:08

Mijn verslag je dacht ik eerste te wezen was Sugarmiss mij voor Boos! . GEINTJE

Vanmorgen 8 uur de wekker. Gaaaap Na mijn paard gepoetst te hebben alle spullen in de auto hebben gegooid. Zijn we als eerste gaan rijden naar Heemskerk waar ik Fire zou overladen in de vrachtauto van Karin. Dus bij een bezinepomp hadden we afgesproken en Karin kwam ff later al aan. Dus paard en spullen overgooien zwaaien en op naar de VELUWE Cool . Rond 11:45 uur kwamen we daar aan we hadden eerst maar ff een koppie koffie gedronken en toen lieten we de paarden maar ff grazen. Even later gingen we opzadelen en toen kwamen SUgarmiss, Sadie en Moos al aan. Dus op het paard en rijden maar. Wat een mooie omgeving daar zeg Kwijl . Maar mijn paard bleek later in een snackbar thuis te horen Wat ik voelde me ff later gewoon een MILKSHAKE CHOCOLADE Koe . Probeerden we ergens koffie te krijgen was er alleen maar ijs ( met it weer) Misselijk Na een leuke rit kwamen we weer bij de parkeerplaats aan en moest ik toch ff snel Sigaar . Daarna gingen we naar een pannekoek huis toe. en daar hebben we nog gezellig over alles en nog wat kunnen praten en toen we weg gingen kwam ik er achter dat ik mijn jas vergeten was Frusty Frusty Frusty Maar al met al was het een ontzettende leuke dag. EN voor herhaling vatbaar.

De foto's waren ook super

Moosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 20:39

Okee, nu ik dan.

Ik heb echt genoten vandaag, wat een omgeving, en wat een paden Kwijl
's Morgens een uurtje te vroeg op gestaan, om kwart voor 6 koffie drinken heeft ook wel iets knus hoor B)
Eerst naar stal, paardjes verzorgd. Stalletjes doen. Daar kwam Sadie, die had de trailer al opgehaald!!!! Moos stond met 15 minuten op de trailer nadat hij een handje biks voorgehouden kreeg was het een kwestie van hoe snel kan ik in de trailer

Sadie is echt een geweldige chauffeur, petje af and many tx for driving us

Bij SM aangekomen lekker bakkie koffie gedaan, en opzadelen maar. Moos was op het terrein bij SM nogal dribbelig. Merries, huh die hebben wij op stal niet Sigaar

Wij dubben, wat gaan we aandoen, toch maar voor de waxcoats gekozen. En dat was de goede keus. Ik m'n cappie op, was ook lekker droog Clown
Heb m'n best gedaan de camera's te ontwijken, maar dat was bijna onmogelijk, tx to Karin en SM Clown

Ik was voor de eerste keer met Moos buiten en vond hem erg rustig. Tuurlijk wilde hij bij de groep blijven en hadden we dan even dicussie over hoe snel hij daarnaar toe mocht. Maar hij bleef rustig, en daar hou ik wel van. Lovers

We hebben heerlijk gekletst onderweg, en allemaal geloof ik een waanzinnige rit gehad. Chantalleke moest wel een beetje hard werken, maar zij wilde dan ook voor milkshake studeren Extreme duivel

SM, je hebt ons geweldig begeleidtdtdt, en ben toch wel jaloers op jouw tuin hoor Knipoog

Wij hebben afscheid genomen voor het pannenkoekenhuis want we moesten bijtijds thuis zijn om de paardjes weer te voeren. Onderweg nog wat slagregens en rukwinden getrotseerd. Sadie is echt een bikkel

Die vrachtwagen van Karin blijft geweldig,

Thuis nog even Din van Sadie de trailer in laten wandelen, wat een cool ding is dat toch he Party!! Tong uitsteken Zonder blikken of blozen achter Sadie aan Lovers

Samengevat, voor herhaling vatbaar!!!
Laatst bijgewerkt door Moosie op 23-09-02 13:18, in het totaal 2 keer bewerkt

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 20:57

En ben ik geslaagd voor milkshake? Koe Clown

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 20:57

Thanx Party!! . Ik ben blij dat jullie weer heelhuids thuisgekomen zijn.
BTW Moos: Missy had vanavond wel een heel raar soort bix in de voerbak liggen Haha! . Ik PB je wel hoe we dat oplossen.

Chantalleke: ligt je jas bij Karin in de vrachtwagen of heb je die in het Pannekoekrestaurant vergeten Verward

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 21:00

in het pannekoekhuis Frusty Frusty Maar heb een lieve ex collega die hem ophaalt omdat hij daar een vakantiehuisje in de buurt hgeeft namelijk Otterlo Haha! Haha!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 21:04

Nou zeg dat is toevallig, anders was ik wel langs gereden hoor. Lachen