, kan ik nog iets langer blijven liggen
.Ik dacht aan een rit van een uur of 2,5 /3 en daarna misschien iets eten of zo (pannekoek??)
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
anders lig k met sunny ergens in de sloot ofzo.. dus ja wat nu, jullie zijn nog steeds welkom bij mij, maar anders moeten we het maar even uitstellen naar een andere dag..
en voor jonge paarden is een extra steuntje misschien niet gek.
. Even koffie/thee gedronken, paardjes bekeken en snel wat gegeten. De bedoeling was om rond 12 uur KarinG te meeten, maar er kwam een klein wolkbreukje
dus we hebben maar 'even' gewacht tot dat over was. Daarna gezadeld en richting de afgesproken parkeerplaats gereden. Moos was een klein beetje huppelig, maar ja wat wil je met 2 dames op stap
.
en er was helaas geen koffie onderwerg (dicht), maar wel ijs, maar daar was het weer niet naar.
) en zelfs de familie draak gedroeg zich redelijk voorbeeldig. Onderweg nog even van paard gewisseld met Sadie (Sugar), maar geef mij toch maar die OF hoor
.

. GEINTJE
Na mijn paard gepoetst te hebben alle spullen in de auto hebben gegooid. Zijn we als eerste gaan rijden naar Heemskerk waar ik Fire zou overladen in de vrachtauto van Karin. Dus bij een bezinepomp hadden we afgesproken en Karin kwam ff later al aan. Dus paard en spullen overgooien zwaaien en op naar de VELUWE
. Rond 11:45 uur kwamen we daar aan we hadden eerst maar ff een koppie koffie gedronken en toen lieten we de paarden maar ff grazen. Even later gingen we opzadelen en toen kwamen SUgarmiss, Sadie en Moos al aan. Dus op het paard en rijden maar. Wat een mooie omgeving daar zeg
. Maar mijn paard bleek later in een snackbar thuis te horen Wat ik voelde me ff later gewoon een MILKSHAKE CHOCOLADE
. Probeerden we ergens koffie te krijgen was er alleen maar ijs ( met it weer)
Na een leuke rit kwamen we weer bij de parkeerplaats aan en moest ik toch ff snel
. Daarna gingen we naar een pannekoek huis toe. en daar hebben we nog gezellig over alles en nog wat kunnen praten en toen we weg gingen kwam ik er achter dat ik mijn jas vergeten was
Maar al met al was het een ontzettende leuke dag. EN voor herhaling vatbaar.
Zonder blikken of blozen achter Sadie aan