Whahahaha Nouja.. ik zal af en toe een zoeken op internet of er wat leuks is om te doen voor paps.. en anders heb ik pech.. dan moet ik ander vervoer zien te regelen, of deze meeting overslaan..
drol, als mijn broers willen rijden kan je wel meerijden moet je zelf hier zien te komen. of waar we dan ook maar afspreken. maar eerst weten of hun wel willen!
Wij gaan morgen wel even exact uitrekenen wat de benzinekosten zijn. En als hun rijden moet ik ook kortingskaart voor hun hebben. dus dan hebben we nu 8. misschien 9, dus ik hoop dat ik nog eentje krijg.
Het is toch best veel geld, en dan ook nog de benzine kosten, enzo... en die andere meeting kost ook al best veel enzo.. En ik wil ook graag geld overhouden om zomerkleding enzo te kopen
Sorry, maar met 1 euro geld alleen in Friesland toch?
Hmm.. geen idee eigenlijk.. ik zal even kijken
flevoland;) walibi ligt in flevoland, en het geldt alleen vanaf harderwijk naar walibi;) srry dat ik me er mee bemoei, maar het is bij mij om de hoek, dus ik wist dat zo even te zeggen;)
Ik denk dat ik toch maar niet mee ga met deze meeting. Het is best wel duur, en mijn vader zegt dat ik dan moet kiezen tussen het fjordenpaard of Walibi, en dan kkies ik toch liever voor het fjordenpaard.
Ik vind het wel jammer, maar met de volgende meeting ga ik (denk ik) wel weer mee