Utrechtse paardendagen

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mer1980

Berichten: 19022
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 16:33

Ja Mayo en ik gaan. Ik neem mijn boktcap wel mee. Haha! Stef en Mickey herken ik wel. Wij gaan ook zondag. Ergens in de middag.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-02 16:37

Merilyn schreef:
Ja Mayo en ik gaan. Ik neem mijn boktcap wel mee. Haha! Stef en Mickey herken ik wel. Wij gaan ook zondag. Ergens in de middag.

Ben ik zo berucht dan Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 21:25

Ik ga ook ik ga zondag samen met Cissie hier op bokt. ik spreek gewoon iedereen met een boktcap wel aan haha See u all Diegene die zondag komen dan.

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 08:52

Ik heb geen bokt-cap Huilen Nou ontmoet ik helemaal niemand Huilen Whaha,.. ik schrijf gewoon op een tas keigroot: BOKT! (denk ik)

Mer1980

Berichten: 19022
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 10:04

Mickey"]
[quote="Merilyn schreef:
Ja Mayo en ik gaan. Ik neem mijn boktcap wel mee. Haha! Stef en Mickey herken ik wel. Wij gaan ook zondag. Ergens in de middag.

Ben ik zo berucht dan Schijnheilig
[/quote]

Ik zoek gewoon naar een muis met heel grote oren! Schijnheilig Schijnheilig Haha!

Hihi wij hebben mekaar al eens gemeet op ZH geloof ik. Dus ik herken je wel van gezicht. Haha! Knipoog

tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 10:13

das vandaag tot zondag Haha!
ik ga zondag wel ffies een rondje doen
en uhmzzzz mij herken je wel hoor Knipoog

duikpaardje

Berichten: 1477
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 17:00

hoi allemaal, ik ben net onze digi fotocamera weer wezen halen die nadat we hem gekocht hadden het na 6 weken begaf Boos!
volgens mij hadden ze hem terug naar japan gestuurd, de reparatie duurde 8 weken Verward
wij nemen de digi zondag mee dus bokkers, jullie zijn bij deze gewaarschuwd !
er kan dus Haha! lief gelachen Pling worden maar dan heb je de kans jezelf terug te vinden bij itp
groetjes marijke en pim

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-02 11:30

Zijn er al bokkers geweest? En hoe was het?
Ik kom morgenmiddag met een stalgenootje.

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 19:41

Ik ben vandaag geweest, we staan kei gezellig bij de stallen bij het fjorden team.........keiiiiiiiiiii leuk team hele leuke mensen allemaal heel aardig en hele mooie fjorden. er loopt er 1 bij en ik heb nog nooit zo mooi een fjord zien lopen, maar hij loopt ook z .......en kan spaanse pas en pasage enz..
Ik heb ook een kei gave fjord gezien met lange manen die western gereden werd kei mooi en heel lief en zijn vrouwtje/baasje ook!!!!!!!!!!!

De nederlandse kampioen western rijden was er ook en is onze achter buurvrouw, jeugd kampioene..heel lief meisje..prachtige beld had ze om..(riem)...

Ik heb op een zadel gereden dat eigenlijk niet echt een zadel is maar een pad met beugels er aan, iemand van het fjorden team had dat bij en ik heb het even op Riccardo mogen leggen, en het zit inderdaad lekker zeg..

Onze shows van la Ficaro gingen heel goed, morgen mogen we weer 2 x..

Klein verslagje van mij...

Mon-nikky

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 20:18

Het was dus zo te horen wel heel gezellig? Maar even een vraagje volgens mij is het niet zo heel erg groot of wel? en als ik de plattegrons bekijk staan er maar een "paar" kraampjes met spulletjes te koop... ? iemand een uitgerbreide verslag? Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 21:03

De paardendagen zijn nooit heel groot, vorig jaar was het maar 1 hal als ik 't me goed herinner. Veel verkoopstands zijn er niet, maar genoeg om bankroet te raken Haha!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 08:48

Heej Monique,
T was dd erug gezellie met het tinkertiempje, erug leuke shows.
Onze fjordies waren helemaal op zondag, Tjo heeft zelfs de laatste westernshow niet gereden, die kon niet meer (maarja wat wil je voor een 4 jarige).
Ik duik snel mijn bedje weer in want ben strontziek.

Jammer dat er zo weinig bokkers waren (of waren die weer bang om iemand aan te spreken???)

Viv

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 16:20

ik vond het ook erg gezellig en ik denk dat ik volgend jaar weer van de partij ben. kon helaas niet veel mensen meeten. heb marijke en pim gemeet heb gwenn en pojach gezien.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 19:56

Ik was er zondagmiddag, Merilyn redde het helaas niet, dus ik ben met haar zusje Thirza (ook onder die naam op Bokt) en haar moeder gegaan.

Conclusie: nog steeds even klein, weinig stands, maar genoeg om bankroet te raken Haha! Wel heb ik het voor elkaar gekregen om allen naar huis te gaan met de dingen die ik daadwerkelijk nodig had, hihihi.. Ik leer het nog wel... ooit *LOL*

Maarre wat betreft bokkers ontmoeten, de enige die ik verder bewust ontmoet heb ik Mickey, maar de rest??? No idea... ik herken mensen niet alleen aan het naampje op afstand, mits naambordje Tong uitsteken

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 10:46

Vippie schreef:
Heej Monique,
T was dd erug gezellie met het tinkertiempje, erug leuke shows.
Onze fjordies waren helemaal op zondag, Tjo heeft zelfs de laatste westernshow niet gereden, die kon niet meer (maarja wat wil je voor een 4 jarige).
Ik duik snel mijn bedje weer in want ben strontziek.

Jammer dat er zo weinig bokkers waren (of waren die weer bang om iemand aan te spreken???)

Viv


Heeeeey Die Vippie,
Ben je ook ziek geworden?? Dan lag het toch aan de in en uit gang en de trek enzo???
Volgens mij waren vele bang om iemand aan te spreken hoor!
Maar onze stallen lagen ook wel verstopt!
Wat heel fijn was voor de brood nodige rust van de paarden natuurlijk!
En er hing bij de stallen een hele ontspannen sfeer, en dat vond ik ook heel prettig..
Nou Vip ik wens je heel veel beterschap, en we speken en zien elkaar mischien nog..

Mon-nikky
ps: ik zou graag wat actie foto's van je kanjer willen zien??

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 13:08

hihi ik was al ziek. toch niet mijn schuld. heb ook bij de ring gestaan??????????

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 13:12

Geen idee wie me aangestoken heeft, hihihi.
Foto's zijn on the way, ff vandeweek rolletjes ontwikkelen.
En we komen elkaar zeker nog eens tegen Moon, hihiihi
Viv

ayrton

Berichten: 84
Geregistreerd: 05-08-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 11:36

En wie heeft mij aangestoken dan??????? Ik loop hier nu ook te snotteren.

Ayrton

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 13:39

oeps nou durf ik jullie nooit meer te meeten, want dan gaan jullie mij allemaal slaan enzo Huilen

Naisven

Berichten: 1016
Geregistreerd: 22-01-02
Woonplaats: Odijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 13:49

Nou, ik vond het ook hartstikke gezellig tijdens de UPD, hoor! Wow, jullie Tinkershow zag er prachtig uit, ook van die mooie kleding! Wel jammer dat mijn lieve Nais daar ziek was en op zondag niet meer mee kon doen, maar ik vond het ook wel weer heel leuk om op Pojack te mogen dressuren! Ach ja, improvisatietalent is ons niet vreemd...
Misschien moeten we maar eens een showtje combineren over een paar jaar (Fjinker of Tjord showteam, ik heb tenslotte ook een kruising Knipoog)
Het was in ieder geval heel gezellig, hopelijk zien we elkaar gauw weer op een volgend evenement.

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 14:35

Naisven schreef:
Nou, ik vond het ook hartstikke gezellig tijdens de UPD, hoor! Wow, jullie Tinkershow zag er prachtig uit, ook van die mooie kleding! Wel jammer dat mijn lieve Nais daar ziek was en op zondag niet meer mee kon doen, maar ik vond het ook wel weer heel leuk om op Pojack te mogen dressuren! Ach ja, improvisatietalent is ons niet vreemd...
Misschien moeten we maar eens een showtje combineren over een paar jaar (Fjinker of Tjord showteam, ik heb tenslotte ook een kruising Knipoog)
Het was in ieder geval heel gezellig, hopelijk zien we elkaar gauw weer op een volgend evenement.


Lijkt me een strak plan................
Haha! Haha! Haha!
Hopelijk is nu weer alles goed met je paardje??????
Mon-nikky

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 12:55

Zijn er mensen die foto's heben gemaakt?? Zouden die ze naar mij toe kunnen mailen, ik had geen fototoestel bij me Verdrietig

ayrton

Berichten: 84
Geregistreerd: 05-08-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 12:58