Ik ben daar echt te schijterig voor en ik kan gewoon dus echt niet rijden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sjuimpje schreef:We vullen de boxen gewoon van voor af aan op, zodat de hele bende bij elkaar staat toch?
Dat is wel zo gezellig
Kampvuur kan ook geregeld worden
Kel2004 schreef:Zou een enorme domper zijn als het ineens wegens omstandigheden niet door kan gaan. Dan zijn alle penny's in en in verdrietig![]()
Flower schreef:Suus heeft ook buitenstallen lieverd
Marijke82 schreef:Kel2004 schreef:Zou een enorme domper zijn als het ineens wegens omstandigheden niet door kan gaan. Dan zijn alle penny's in en in verdrietig![]()
Joh echt he, stel dat mijn vader niet kan.... dan ga ik huilen denk ik![]()
Marijke82 schreef:Flower schreef:Suus heeft ook buitenstallen lieverd
Ja weet ik maar dan sta ik niet bij de rest, maar dat maakt ook eigenlijk niks uit.
Flower schreef:[
Ga ik hem bellen![]()
Hahahah gaan wij in de stal naast mina slapen daar past dat airoding wel in hahahah dat is echt UBER penny
Kel2004 schreef:Vet leuk. Kan Willie vast wennen aan meerdaagse activiteiten want in 2012 moet ze ook naar de OS![]()
En volgend jaar naar Verden
Marijke82 schreef:Flower schreef:[
Ga ik hem bellen![]()
Hahahah gaan wij in de stal naast mina slapen daar past dat airoding wel in hahahah dat is echt UBER penny
En dan gaan we s'nachts kijken hoe Mina slaapt
Ik draaf door
Flower schreef:Kel2004 schreef:Vet leuk. Kan Willie vast wennen aan meerdaagse activiteiten want in 2012 moet ze ook naar de OS![]()
En volgend jaar naar Verden
Ik mag willie toch ook wel mooi maken![]()
Marshaha schreef:oh wat een leuk ideee!!!!!
ik durf alleen mijn paard niet mee te nemenschijterd ben ik
ik kom sosiso!
Kel2004 schreef:WenK schreef:Haha Kel, miss kunnen Sjuim en Wouter wel foto's van jullie buitenrit maken...
Hahahaha dan krijgen we de mooiste rare bekken![]()
Kelly vol zenuwen op Willie naar buiten