Boya schreef:Ik kan op:
2/3 juni
30/1 juli
8/9 september
15/16 september
22/23 september
Is september misschien een beter optie met 't oog op alle bevallende merries????
Dan is campingseizoen ook voorbij
Ik denk dat we dat maar moeten doen!!!
Ivm meeste merries en evt veulens. Ivm Henriette die er natuurlijk ook graag bij wil zijn maar die in juni gaat verhuizen.
Ivm ...?? weet het even niet meer. hahaha
September...laten we zeggen begin september (ivm goede kans op beter weer?!)
Als we nou 1e en 2e weekend van September stellen...
Dus 01 en 02 september
OF 08 en 09 september.
(3e weekend is er een keuring van ICS en keuring van NSvT)
WIE KUNNEN ER DAN???
Ik tel nu zo'n 19 mensen (incl de ? mensen),
als Cindy de 8 persoonsvouwwagen kan regelen, ik caravan, Cindy caravan dan hebben we al zo'n 12 slaapplaatsen.
Persoonlijk denk ik zelf dat het het leukst is als we vrijdagavond al "verzamelen"
zodat we dan alles kunnen inruimen, paarden op plaats van bestemming kunnen zetten etc. Hebben we de zaterdag en zondag om lekker beetje uit te slapen, lekker en gezellig ontbijten met z'n allen en dan (beide) dagen een leuke rit te gaan doen.
Is dat iets?!? Gewoon lekker relaxte dagen!!! Geen gejaag en gejakker....kleine Tinkervakantie zeg maar
De paarden kunnen allemaal "logeren" bij onze stal. Dat is geen probleem. Zelf kunnen we daar helaas niet overnachten, we hebben ook geen wc/douche voor zoiets.
Ja...een porta potti, maar ehhh met zoveel mensen overstroomd die ook binnen een halve dag! whahahahaha
Maar schuin tegenover onze stal is een boerencamping. Ontzettend leuk en netjes. Mensen hebben zelf ook paarden.
De camping was van Ome Henk... ome Henk is helaas 2 weken geleden overleden. Maar als ik me niet vergis blijft zijn camping bestaan en gaat iemand in de familie het overnemen. Dat is even afwachten dus.
Ome Henk heeft ook een hartstikke leuke blokhut op de camping staan...trekkershut, dus die zouden we er evt ook bij kunnen reserveren.Vraag is en blijft natuurlijk even "is er genoeg ruimte op de (kleine) camping voor ons allemaal".
Als dat NIET het geval is (er staan namelijk ook erg veel vaste gasten) dan kunnen we uitwijken naar camping Meerwijck. Dat is ook niet gek ver weg hoor...denk als we met z'n allen er heen fietsen dat dat zo'n 10 minuten vanaf onze stal is. Grote camping in het recreatiegebied waar wij ook vaak rijden...bij het strandje.
(bedenk me nu....mocht dat het worden, dan snappen jullie wel dat we 's nachts met z'n allen nog wel even het strandje opgaan en een nachtduik doen met z'n allen in het meer! hahahaha)
In beide gevallen is het wel raadzaam natuurlijk dat we op tijd aanvragen of het mogelijk is met een grote groep mensen!!!