[Besloten] TP Grote-Meisjes-Tinker-Ponykampje te Grun'n!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: [Besloten] TP Grote-Meisjes-Tinker-Ponykampje te Grun'n!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 23:51

Nou weet nu al dat mijn vader niet even heen en weer wil rijden. Hij vind het te ver weg. No Cheer

Die van mij blijft zelfs achter een draadje zonder stroom. Blond

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-07 09:14

zal nooit alleen bij stal blijven hoor Chev!!! Sowieso zijn natuurlijk altijd onze 2 Shets er, al zouden alle paarden op pad zijn. Die 2 zijn onze gezelschapsmascottes Knipoog

viv1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 09:55

Ik lees al een poosje braaf mee omdat het me erg leuk lijkt, een grote-meisjes-tinker-pony-kamp. Vanwege een onduidelijke agenda roep ik echter nog niet mee in het bepalen van de datum en kan ik ook (nog) niet zeggen of ik op die datum een eigen paard kan mee brengen.

Bepalen jullie dus maar met elkaar de datum, dan blijf ik braaf mee lezen en als er meer duidelijkheid is kan ik alsnog beslissen of ik wel of niet mee doe. Volgens mij zou ik zelfs te paard kunnen komen, dus over vervoer geen zorgen.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 14:13

Super!

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 23:15

YAHOE !!!!!!! Het gaat dus door...Leuk leuk leuk !!!
Ik kan niet :

23-24 juni
30 juni-01 juli
07-08 juli
Dan ben ik op vakantie twee weekjes.

Verder ben ik zo flexibel als kweet niet wat Knipoog Haha!

Ik heb geen tent meer , wel een BBQ.

Vliegen...de camping is niet naast een bos, maar die vliegen zul je denk ik overal tegen komen toch.
(is geen aanval,ik probeer je te overtuigen toch te komen Knipoog )

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 13:52

Ik ehb wel een tent, een mooie grote, kunnen zes mensen in. dan lig je wel gezellig vol, dus weinig ruimte voor baggage. Maar als er een plek is voor de zadels enzo dan kunnen er dus 4 a 5 mensen bij mij in mijn tent..

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 16:00

Wij hebben dus eventueel een tent officieel voor 6 personen maar zonder de slaapkabines is ie ruim 20 m@ groot. 1 3 persoonstent, nog een 2/3 persoonstent en een 2 persoonstent en een caravan voor 2 personen maar met een ruime voortent. Slaapplek genoeg dus.

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 20:10

Voelt mijn tent ineens heeeeeel bescheiden aan!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 17:55

Het was nog niet eens de grootste die we konden vinden. Hebben nogal wat troep mee te nemen op vakantie. En daar past het tenminste in. En kunnen we met slecht weer ook nog zitten binnen met een tafel.

En ondanks zijn grootte is ie heel gemakkelijk en snel op te zetten. Alleen hebben wij hem in het bijna wit.

Afbeelding

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 20:52

Afbeelding

Zwaar, maar ook heel makkelijk op te zetten.. in je eentje. aangezine ik meestal alleen ben is dat handig. Ik heb deze omdat ik als ik kampeer dat vaak op zijn middeleeuws doe en deze komt daarbij in de buurt..

En wat ik zelf heeel fijn vind, je kunt er rechtop in staan!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 21:34

Ja dat is idd ook een mooie tent. Zou alleen voor ons niet praktisch zijn vanwege honden. Die moeten als we slapen bij ons in de slaapkabine omdat anders onze russel op stap gaat. Ook zouden we dan het muskietengaas missen als je toch niet wilt worden opgegeten door muggen. En met regen kunnen we vanwege dat gaas gewoon de tent openhouden en toch lekker droog zitten. Om nu de hele tijd tegen tentdoek aan te kijken bij slecht weer (wat we meestal hebben op vakantie).

Een andere eis is dat het pakketje klein moet zijn en niet al te zwaar omdat we zoveel moeten meenemen.

Die van ons is ongeveer 2,10 m hoog, en bij de ingang van de slaapkabines nog ongeveer 1,50.

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 22:13

dapperdier schreef:
Afbeelding

Zwaar, maar ook heel makkelijk op te zetten.. in je eentje. aangezine ik meestal alleen ben is dat handig. Ik heb deze omdat ik als ik kampeer dat vaak op zijn middeleeuws doe en deze komt daarbij in de buurt..

En wat ik zelf heeel fijn vind, je kunt er rechtop in staan!

Die is leukkkkkkkk! Als ik kom, wil ik wel bij jouw in de tent! Nagelbijten / Gniffelen Haha! Haha! Haha!

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 22:19

waar is het eigk? Clown

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 22:20

Ik ga eens kijken of ik ergens een tent kan versieren, misschien hebben mijn ouders er nog wel eentje.

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 22:23

Ooow tenten genoeg zo te zien! Wij hebben ook een kleine bungalowtent. Denk dat ik masie lief aankijk voor de caravan. Zus heeft een 8 persoons vouwwagen. Dus slaapruimte genoeg! Nu nog genoeg aanmeldingen! haha
Princess, de titel geeft aan waar en als je kijkt naar woonplaats dan zie je het ook! Hoogzand-Sappemeer, het kampje zal Kropswolde zijn, ligt tegen hoogezand aan.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 22:25

Hihi sorry blonde plukken hebben niets goed gedaan voor mn IQ Tong uitsteken Tong uitsteken

Maar wat ik ook bedoelde is het gewoon een soort camping oid of bij iemand thuis...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 00:28

Als er nog iemand een plekje heeft in zijn trailer en langs sliedrecht komt.....

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-07 10:47

Boya schreef:
Ik kan op:
2/3 juni
30/1 juli
8/9 september
15/16 september
22/23 september

Is september misschien een beter optie met 't oog op alle bevallende merries????
Dan is campingseizoen ook voorbij

Ik denk dat we dat maar moeten doen!!!
Ivm meeste merries en evt veulens. Ivm Henriette die er natuurlijk ook graag bij wil zijn maar die in juni gaat verhuizen.
Ivm ...?? weet het even niet meer. hahaha

September...laten we zeggen begin september (ivm goede kans op beter weer?!)
Als we nou 1e en 2e weekend van September stellen...
Dus 01 en 02 september
OF 08 en 09 september.
(3e weekend is er een keuring van ICS en keuring van NSvT)

WIE KUNNEN ER DAN???

Ik tel nu zo'n 19 mensen (incl de ? mensen),
als Cindy de 8 persoonsvouwwagen kan regelen, ik caravan, Cindy caravan dan hebben we al zo'n 12 slaapplaatsen.

Persoonlijk denk ik zelf dat het het leukst is als we vrijdagavond al "verzamelen" Haha! zodat we dan alles kunnen inruimen, paarden op plaats van bestemming kunnen zetten etc. Hebben we de zaterdag en zondag om lekker beetje uit te slapen, lekker en gezellig ontbijten met z'n allen en dan (beide) dagen een leuke rit te gaan doen.
Is dat iets?!? Gewoon lekker relaxte dagen!!! Geen gejaag en gejakker....kleine Tinkervakantie zeg maar Knipoog

De paarden kunnen allemaal "logeren" bij onze stal. Dat is geen probleem. Zelf kunnen we daar helaas niet overnachten, we hebben ook geen wc/douche voor zoiets.
Ja...een porta potti, maar ehhh met zoveel mensen overstroomd die ook binnen een halve dag! whahahahaha

Maar schuin tegenover onze stal is een boerencamping. Ontzettend leuk en netjes. Mensen hebben zelf ook paarden.
De camping was van Ome Henk... ome Henk is helaas 2 weken geleden overleden. Maar als ik me niet vergis blijft zijn camping bestaan en gaat iemand in de familie het overnemen. Dat is even afwachten dus.
Ome Henk heeft ook een hartstikke leuke blokhut op de camping staan...trekkershut, dus die zouden we er evt ook bij kunnen reserveren.Vraag is en blijft natuurlijk even "is er genoeg ruimte op de (kleine) camping voor ons allemaal".
Als dat NIET het geval is (er staan namelijk ook erg veel vaste gasten) dan kunnen we uitwijken naar camping Meerwijck. Dat is ook niet gek ver weg hoor...denk als we met z'n allen er heen fietsen dat dat zo'n 10 minuten vanaf onze stal is. Grote camping in het recreatiegebied waar wij ook vaak rijden...bij het strandje.
(bedenk me nu....mocht dat het worden, dan snappen jullie wel dat we 's nachts met z'n allen nog wel even het strandje opgaan en een nachtduik doen met z'n allen in het meer! hahahaha)

In beide gevallen is het wel raadzaam natuurlijk dat we op tijd aanvragen of het mogelijk is met een grote groep mensen!!! Knipoog

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-07 11:46

oke...even voor die genen die het leuk vinden, ik ben even aan het google-earthen geweest Haha! voor een klein idee waar wij het steeds over hebben
(ja ja, ik weet het, zit op m'n werk en hoor te werken...doe ik zo ook, echt!!! Maar vond dit even leuk Haha! Knipoog )

Hier een overzichtje met hierop onze stal (A), boerencamping de Rolke (B) en camping Meerwijck (C) http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=VYG76UZV

Onze stal ! De stippellijntjes geven de bak en de verschillende paddocks aan. Evt kunnen die nog weer verder opgedeeld worden hoor, maar denk niet dat dat nodig is. We gaan uit van goed weer en dus weiland Knipoog . Tis een oude foto...achterin is de wei nog zwart, maar dat is nu onderhand gras hoor! Knipoog
Weide A stoppen we de vaste groep in.
En weide B (is zo'n 280 x 30 meter = zo'n 8400m2...moet makkelijk wat op te delen zijn)
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=6W6K4M4Q

Oke en dan camping De Rolke, die op 5 minuten loopafstand van onze stal zit (om het hoekie! Knipoog ) De dichte lijnen, dat is het camping gedeelte...klein maar fijn! Knipoog Nieuwe douches/wc's etc. Hartstikke nette camping. Zou ideaal zijn als we daar terecht kunnen.
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=PJ8K3ELX

En dit is caming Meerwijck...een "gewone" grote/nette camping. Bij slecht weer ook leuk, want ze hebben een eigen overdekt zwembad(je) erbij waar nooit een kip in zwemt, lekker rustig dus Knipoog hahaha
Tennisbanen voor de fanatiekelingen onder ons Haha! Knipoog en aan het strand(je) met meer en recreatiegebied. Ook niet gek ver van de stal hoor, dus op zich ook prima optie!
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=REMKCNKR

Zoooo...nou hebben jullie een beetje een idee...en ik zal nu braaf weer aan m'n werk! Haha!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 12:23

September is al een stuk beter voor ons. Normaal moeten we dan kunnen. Wat ik alleen wat vergeten te vragen, zijn honden welkom, als Sander meekomt moeten die namelijk ook mee vandaar.

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 12:38

huh ben ik de enige die de foto's niet kan zien?? of hebben er meer mensen last van

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 12:45

Ik krijg de grote versie kan niet gedeeplinkt worden. Had niet naar de foto's gekeken eigenlijk.

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 12:50

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 12:53

Heb je enig idee wat die kost. Ziet er namelijk luxe uit?

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 12:55

nee geen idee eigenlijk. Weet wel dat een minicamping niet zo heel duur is. De blokhut is 25 euro per nacht, kunnen 4 personen in. is dus 6,25 pp