Maar dan weten we dat we iig bij jou wat in kunnen gooien

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Liins schreef:Joyce: Haha! Ceciel heeft een dichte sulky. zou even een foto zoekenwaar ook genoeg inkan.
Maar dan weten we dat we iig bij jou wat in kunnen gooienSuper!
mirjam_kl schreef:Ik heb er zin in!!!! Haha ik moet echt nog even kijken met wie ik mee ga, ik denk dat het Sleipnir wordt omdat Skafti nog niet zo gewend is en ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat hij de aanspanningen niet zo leuk gaat vinden
Sleipnir is otje allang gewend en het maakt hem geen donder uit hoe alles er bij looptMoet ik nog wel even wat conditie kweken, maar als we gewoon stukken lekker stappen onderweg gaat het prima lukken en een pauze is ook wel gezellig....mja ik heb af en toe nicotine nodig en ik rook niet op mijn paard
Een setje heb ik niet echt....peesjes/bandages zijn niet nodig bij ijsjes..heb wel een dekje onder mijn zadel maar dat is ook niet de mooisteAch als ik maar een mooi paard heb he?
Tja dan zou ik eigenlijk Skafti moeten mee nemen...is mooier als sleip. (aahhh arme sleip) Nee maar ik zie nog wel, zoals het er nu voor staat wordt het sleip, en als Skafti goede vorderingen maakt word het Skaft.
We kunnen idd veel rotzooi meenemen....altijd goed!
sharoontje schreef:hmm ik ga WEL mee![]()
En ik kon evt ook zadeltassen regelen, maar mij maakt het niet uit
Liins schreef:
Als het lekker weer is met beetje zon hoef ik geen deken
voor Fire en Shannon mee te nemen.. Vallen alweer 2 dekens af.
Want we gaan natuurlijk voor lekker weer met zon
Liins schreef:Jaaa! Dat je lekker in een shirtje met lange mouwen of driekwart mouw kunt rijden.. Maar dan nog niet met die gekke steekvliegen!!
_Martine_ schreef:Oke Joyce! Dus dat knoflook werkt echt?? Want ik hoorde dat het bij sommige wel werkte en andere niet en dat sommige paarden het niet lusten enzo.