Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Nou, inderdaad!
Lekker paard-waardig. Beest heeft zich zijn hele leven voor je uitgesloofd. Komt vervolgens in een vreemde ruimte waar het al ruikt naar dode dieren en waar een ontzettend drukkende en beklemmende sfeer hangt. Krijgt vervolgens een schot door z'n HOOFD om vervolgens met een harde klap op de grond te sodemieteren en even later weggesleept te worden..
Dát gebeurt dus écht never nooit met mijn paard, echt niet.Citaat:
Anders laat je hem inslapen en vecht ie nog een half uur tegen de werkzame stof.
Nee dat is fijn
Liesje89 schreef:messica schreef:Hoe rustig het paard ook mag zijn en hoe snel het ook mag gaan ik vind het een heel naar en akelig gezicht!! En ik kan ook echt niet begrijpen dat er mensen op de achtergrond lachen misschien van de zenuwen maar als paarden liefhebber niet echt gepast lijkt me!! Bah...mijn paard gaat dus never nooit naar de slager!!!
Nou, inderdaad!
Lekker paard-waardig. Beest heeft zich zijn hele leven voor je uitgesloofd. Komt vervolgens in een vreemde ruimte waar het al ruikt naar dode dieren en waar een ontzettend drukkende en beklemmende sfeer hangt. Krijgt vervolgens een schot door z'n HOOFD om vervolgens met een harde klap op de grond te sodemieteren en even later weggesleept te worden..
Dát gebeurt dus écht never nooit met mijn paard, echt niet.
ulinoco_maud schreef:nou even mijn mening
jullie houden van paarden en gaan hier naartoe ????
ik vind slachten van een paard opzich heel normaal maar een paardenvriend die er naartoe gaat ???
vind het echt slecht
Pletje123 schreef:Anders laat je hem inslapen en vecht ie nog een half uur tegen de werkzame stof.
Nee dat is fijn
buster4ever schreef:ulinoco_maud t is niet voor niet een excursie een excursie is een uitstapje waarin je dingen ziet en ervan leert...
ik vind dat die meiden veel lef hebben gehad om het allemaal te zien...
ik had t ook wel willen zien want t lijkt mij erg leerzaam voor als ik zelf ooit voor de keuze zou staan en altijd blijven denken vanuit een paard
ik zou het niet fijn vinden als mijn paard nog een half uur vecht tegen het inslapen
Liesje89 schreef:[/quote]Ik zou het trouwens ook echt totáál niet op prijs stellen als er een stelltje achterlijke meiden kwamen kijken naar de manier waarop mijn paard even tegen de vlakte geschoten word. En dan nog lachen ook. Asjeblieft zeg.
laquintatje schreef:Vraag me trouwens wel af of je toestemming hebt van de eigenaar van het paard om het filmpje te plaatsen... als het mijn paard was zou ik er niet blij mee zijn
Pletje123 schreef:@Sterren: ik zeg ook niet dat het altijd zo gaat, maar die kans zit er wel in. Die kans is bij slachten 0.0%
Pletje123 schreef:Anders laat je hem inslapen en vecht ie nog een half uur tegen de werkzame stof.
Nee dat is fijn
messica schreef:Waar baseer jij dat op?? Al eens een paard in laten slapen??