Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Auky schreef:Nou Hannah, pjotrg en ik kunnen dat wel gebruiken, een bekende in Delftse Hout, haha. We kunnen nog wel wt hulp gebruiken de route uit te stippelen van Delft naar Rijswijk
Olympia schreef:Waar ga je staan in Delfste hout Hannah?
pjotrg schreef:Het is nog ergerStompwijk, zoetermeer, nootdorp, Delftse Hout, Rijswijk, Kijkduin, Scheveningen Wassenaar, Stompwijk.
Kijk op ook op topic The Urban Endurance (zie link in mijn handtekening)
Ongeveer 60 kilometer, voor de die-hards. Maar stukkies meelopen kan ook uiteraard
Maris89 schreef:pjotrg schreef:Het is nog ergerStompwijk, zoetermeer, nootdorp, Delftse Hout, Rijswijk, Kijkduin, Scheveningen Wassenaar, Stompwijk.
Kijk op ook op topic The Urban Endurance (zie link in mijn handtekening)
Ongeveer 60 kilometer, voor de die-hards. Maar stukkies meelopen kan ook uiteraard
Denk dat wij vanaf Rijswijk mee huppelen. Meyendel stond toch op de planning? Of is dat Wassenaar?
Kim, vanaf Wassenaar moeten wij natuurlijk ook nog terug. Is het beste over het strand denk ik.
pjotrg schreef:Wassenaar = Meyendel
_hannah_ schreef:Ooooh dat is stoer daar! Misschien als mijn vader en moeder een keer zin in wandelen hebben alst goed weer is kunnen we met trailer naar meyendel maris! trailertje huren zal wel iets van een 10tje kosten.. en dat kan ik nog net wel ophoesten
Auky schreef:Fries ziet er leuk uit Hannah!
Wij huren altijd de trailer in Voorburg, €40,- voor een weekend een tweepaardstrailer. Super service, je mag 'm terugbrengen wanneer je wilt en hoeft geen borg te betalen.
Ik denk dat ik ook vanaf Rijswijk tot aan Wassenaar meedoe met Auk, denk niet dat we tegen die tijd al zoveer opgebouwd hebben dat we het hele rondje volhouden. Ik kijk gewoon tot hoever Auk het trekt.
(Krijg als het goed is morgen mijn test-hoefschoenen, als die goed zitten kunnen we dus eerders weer veel de straat op)
Brychan_Gwri schreef:Hm....mijn paard heeft ook nog niet echt een conditie....maar een stukje lijkt me wel stoerhebben we al een nieuwe datum?