zal ik dan nog maar eens kijken of er een bus naar de brabant hallen gaat?! want de vorige keer toen ik keek was dat dus niet... maar misschien heb ik het fout gedaan...
haha als we de bus naar beek en donk NIET nemen anders moeten we er in het dorp uit en een stuk lope... maar dan wachten we wel kunnen we nog altijd me de mc donalds eten...
ja, iik ga dnek ik ook niet mee. want ik heb de tijd denk ik niet, ik wil ook wel rijden eigk, en ik heb niet zoveel geld, en ik moet lesgeven!! maar veel plezier voor de gene die wel gaaan !
oneeee! Heb ik net in het andere topic zoveel bijgelezen, moet ik dat hier ook nog gaan doen! Dus zo maar ff doen dan Enne Milou, ik wil eigenlijk ook rijden enzo, maarja. 1dagje den Bosch is ook wel leuk
Sanne Marijke Ingrid Michelle verdaasdonk Valerie Nolte Laura Visarius TESSA VAN VREDE!!!!!! Valt niet te vergeten hallo
Maarehm; ik mag zeker mee Als ik maar beetje optijd thuis ben. En we moeten inderdaad even goed vantevoren afspreken hoelaat we waar zijn, want ik kan dr nooit tegen als dat allemaal nog niet afgesproken is