[besloten] Zeeuwen pretparkmeeting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Heranda

Re: [besloten] Zeeuwen pretparkmeeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 17:41

Toverland ga ik niet naar toe hoor Nagelbijten / Gniffelen

Die nieuwe attractie die in Bobbejaanland komt, daarvoor hoef ik er niet speciaal naartoe hoor, hou daar niet van, maar ik wil sowieso graag nog een keer naar Bobbejaanland Ja

Sita, het zal ook wel niet gaan gebeuren hoor, maar fantaseren mag altijd toch?! Ik roep al heel lang dat ik nog 's een keer naar Disneyland wil, maar wanneer het zal gebeuren, da's nog de vraag...

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 20:05

Ntlie_ schreef:
Sita_ schreef:
En ik wil niet stoken. Maar jullie zitten altijd te 'klagen' dat jullie weinig inkomen ed hebben. En dan denk ik dat het weer hetzelfde liedje is. Dat je afspreekt en de prijzen hebt en dan weer iedereen afhaakt.. Lachen

Als je zoiets ver van te voren weet, hoor je ons niet 'klagen' hoor, want dan kunnen we ervoor sparen. Nagelbijten / Gniffelen

Ik dacht alleen even terug aan het Mei-meeting verhaal.. Vandaar.. Lachen

Ik wil ook graag nog eens naar euro disney, fantaseren mag best, maar zou het jammer vinden als het echter word dat iedereen dan weer afhaakt. Ik kan het best betalen, daar gaat het niet om. Als ik ga ga ik liever met de trein. Meestal heb je van die arrangementen.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 20:06

Trouwens 54 Euro entree? Dat geloof ik nooit, ik ben vorig jaar geweest op een dag heen en weer en toen was ik nog geen 30 euro aan entree kwijt.

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 20:24

Sita_ schreef:
Ntlie_ schreef:
Als je zoiets ver van te voren weet, hoor je ons niet 'klagen' hoor, want dan kunnen we ervoor sparen. Nagelbijten / Gniffelen

Ik dacht alleen even terug aan het Mei-meeting verhaal.. Vandaar.. Lachen

Dat is ook één keer geweest..
[edit] En 30 of 40 euro + reiskosten is toch een heel stuk minder dan voor zo een week weg.
Laatst bijgewerkt door Ntlie_ op 09-03-07 20:33, in het totaal 2 keer bewerkt

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 20:24

Volgensmij is het iets van €40,- entree of €30,- idd.. Weet het niet meer, maar zeker niet meer dan 40. Was er twee jaar geleden met school nog geweest.. Maarja dan ben je in een groep dus kan 't anders zijn.

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 13:27

Volwassenen €44 Knipoog En dat is dan óf óf, wil je naar disneypark én studios ben je €54 kwijt.