nou iniedergeval, veel plezier (ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charlie_ schreef:Natassja, je mag meerijden hoor!
JoyCiej007 schreef:Promessa schreef:hey meiden.
Promessa meld zich weer....
ik ben blij dat de datum vast staat en dat het allemaal geregeld is..
Ik denk dat we tegen die tijd met zn alleen staan te janken...
Ik denk dat het wel gezellig is dat we daarna even met zn alle gaan eten, en over de excursie kunnen napraten.
@ KIM: je kan meerijden hoor...
Ik heb nog een plekje vrij hoor.... dus als iemand wilt meerijden dan hoor ik het wel...
Inderdaad, het zal voor sommigen misschien wel emotioneel worden (ik kan tegen vanalles en nog wat, maar soms moet zélfs ik een traantje weg pinken...
Dan is het wel gezellig en fijn om het even goed 'af te sluiten' met een gezellig kopje koffie/lunch oid, je hebt natuurlijk een hoop indrukken te verwerken, en aangezien wij 'bokkers' gráág discussieren over allerhande dingen, is het wel gezellig om dan even na te praten
ma_rie_tje schreef:op zich wel gezellig, naderhand even maccen....
zijn er hier ook nog mac mysterieshoppers??
mocht er iemand interesse hebben om mysterieshopper te worden, pm me even. Dan geef ik je een link waar je je kan aanmelden
maar ook voor mij wordt het alleen een warme choco
ma_rie_tje schreef:weet je wat een mysterieshopper is?
nou, dat voor de mac, dan moet je beoordelen hoe het eten is, hoe je bent geholpen, de netheid van het restaurant, de netheid van het toilet ect...
ma_rie_tje schreef:ma_rie_tje schreef:naam ........................woonplaats..........vervoer
1 Crossmonster ..............Heesch...............met zachtblauw
2 Ma_rie_tje...................Voorschoten........ OOTOOO
3 Prrrr...........................Hilversum.............motor (1 plaats vrij - voor niet-kou-lijders )
4 timokyana...............Meer (belgie)/Breda..met de toettoet (onder voorbehoud ivm wel/niet vrij zijn op de vrijdag)
5 ElCamino.....................Naarden..............auto
6 Nessah.......................Leiden.................met ma_rie_tje mee
7 Mallemien......................Gouda................Met bastiaantje met de auto.
8 door_...........................Veenendaal..........met de auto (er rijdt ws al iemand mee uit renswoude,Garmana op bokt, evt. iemand uit omgeving nog welkom op mijn krappe achterbank)
9 Ellebel..........................Utrecht...............hoop auto te regelen en anders OV of met iemand mee
10 Garmana......................Renswoude...........rijd met door_ mee (tnx alvast )
11 Zachtblauw...................Eindhoven...........ootoo
12 roossie22....................utrecht................auto(3 plaatsen vrij)....vrijdag tot 13.00 uiterlijk muv de 26, ik ben dan op vakantie)
13 Kimmy_girl....................Ridderkerk....................Openbaar vervoer of met iemand mee?
14 Samirah................Winterswijk...................openbaar vervoer of met iemand mee.
15 Promessa......................Ridderkerk..............Auto'TJE 2-3 plekjes vrij..
16 passiejj........................Den Bommel............rijdt met charlie_ mee
17 Charlie_.......................Zuid-Beijerland.........Auto, Passiejj rijdt mee.
18 NatassJa......................Oude-Tonge............Onder voorbehoud.. (of ik met iemand kan
meerijden)
19 JoyCiej007....................Deventer/Groningen.... Onder voorbehoud (auto/openbaar vervoer) Evt. met vriendin, = niet zeker.
20 Patsur..............................Wassenaar.................met ma_rie_tje mee
21 kiwiko..............................delft............... kunnen mensen mee
22 japielover......................amersfoort................openbaarvervoer of met iemand mee
23 Inky_devil.......................Kwintsheul (naast den haag).. Eigen auto evt mensen mee.