Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pompompom schreef:zo zijn dr al aardig wat
ik word in april 19,
Ik ben vroeger begonnen op manege de woeste hoeve, deze werd later overgenomen door Le barage, daarna is het weer overgenomen door de vossenberg. Later kreeg ik een paard te verzorgen genaamd hestia, ik ben toen gestopt met de lessen en heb later wat prive lessen op hestia gehad. na 2 jaar ben ik gestopt met hestia verzorgen. heb toen een half jaar niet gereden. Daarna ben ik bij de Boleemhoeve in zevenaar gaan lessen. En sinds een jaar verzorg ik deze paardjes samen met een vriendin. de paardjes staan in groessen.
meike, trekpaard van 3,5 jaar. we hebben hem zelf ingereden en is nu een half jaartje onder zadel.
hier is meike ingevlochten voor de onderlinge wedstrijdt.
katinka en vera, 2 shetjes. Katinka is 11 jaar en vera is 2.5 katinka kan ook voor de kar en we rijden er zo nu en dan op ( buitenritjes )
meike vera en katinka in de verte.
en brenda, een NRPS van 12 jaar.
Silletje schreef:ik woon in duiven.. maar paardjes staan in groessen waar rijden jullie??
xxxcatjuxxx schreef:@ silletje jawel hoor mij ken je. naja ik jou.
we hebben op de zelfde basisschool gezeten.
pompompom ook jou ken ik via mirte. branda is echt een schat
en aan el_beauty heb je beauty gekocht van iemand uit westervoort. maar beauty stond toen op de helhoek tussen duiven en groessen? zo ja dan had ik haar bijna verzrogt en gereden alleen dat ging niet doorwant ze verkocht
Silletje schreef:ga je 25 feb dan ook naar concour in didam heb me daar namenlijk ingeschreven..
pompompom schreef:oke, dan ken ik die ook wel. Ik ben lid van de dijkruiters dus ik maak daar nogal eens gebruik van de bak, of met buitenritjes maken.
Beauty_yana0 schreef:Silletje schreef:ga je 25 feb dan ook naar concour in didam heb me daar namenlijk ingeschreven..
Ik? Of had je het tegen iemand anders?
Nee 25 febr. doe ik mee aan de veluwe rit meeting
pompompom schreef:heeft er inderdaad wel wat van weg,,
Maar de eigenaar heeft brenda al vanaf dat ze 3 jaar was.
xxxcatjuxxx schreef:@ silletje jawel hoor mij ken je. naja ik jou.
we hebben op de zelfde basisschool gezeten.
pompompom ook jou ken ik via mirte. branda is echt een schat
en aan el_beauty heb je beauty gekocht van iemand uit westervoort. maar beauty stond toen op de helhoek tussen duiven en groessen? zo ja dan had ik haar bijna verzrogt en gereden alleen dat ging niet doorwant ze verkocht