Zeeuwen, meimeeting!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ntlie_

Re: Zeeuwen, meimeeting!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 12:44

Ja ik moet mijn zomervakantie ook zelf betalen en nu deze vakantie dus ik moet ook maar eens afwachten qua kosten e.d. Lachen
Hoewel ik nu toch wel redelijk wat gespaard heb.

Lotje85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 12:47

Citaat:
Deelnemers:
- Nicole
- Charlot (onder voorbehoud)
- Ersilia (onder voorbehoud)
- Nathalie (onder voorbehoud)
- Desiree (onder voorbehoud)
- Maya
- Conchita
- Letizia (onder voorbehoud)
- Kayleigh (onder voorbehoud)
- Inge
- Miranda (onder voorbehoud)

Waarheen:
- Brabant *Loon op Zand

Datum?
- 11 mei?
verder maakt het me niet maar beter niet met hemelvaart want vaak is dan alles al vol.

Ik ook even onder voorbehoud, want de kosten moet ik ook eerst even op een rijtje hebben + het eventuele vervoer van Deentje, want zonder Deen, ga ik niet mee. Ik vind er niets aan zonder mijn eigen knollie.

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 12:53

Ik vind het met eigen paard ook veel leuker, maar dat zit er waarschijnlijk toch niet in maar het lijkt me wel heel gaaf, een paardenweekend!

Ja ik heb op zich ook wel genoeg geld hoor, zeker als ik doorspaar... maar andere dingen die ik wil schieten er dan nogal bij in (ik wil nog steeds een Barefoot en die is er dus nog steeds niet Lips are sealed )

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 13:47

Moet het topic nog doornemen, maar het lijkt mij een leuk idee. Nu effe eten met de schoonfamilie en als ik weer thuis ben, ga ik het topic lezen. Ja

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 13:52

Wat wilde ik ook weer zeggen..

Oh ja.. Ik heb liever een kleine overnachtiingsplaats dan bv Manege van Loon. Dis ivm de drukte voor Amy. Ga zo even de sites nalezen van de evt. plaatsen.

Bij mij hangt het ook af van het kostenplaatje natuurlijk.. Moest dat veel zijn zouden we ook in de nazomer kunnen gaan, kunnen we nog wat sparen. Datum maakt nie zo uit, ik kan makkelijk vrij krijgen.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 13:52

Citaat:
Deelnemers:
- Nicole
- Charlot (onder voorbehoud)
- Ersilia (onder voorbehoud)
- Nathalie (onder voorbehoud)
- Desiree (onder voorbehoud)
- Maya
- Conchita
- Letizia (onder voorbehoud)
- Kayleigh (onder voorbehoud)
- Inge
- Miranda (onder voorbehoud)
-Marieke (onder voorbehoud)

Waarheen:
- Brabant *Loon op Zand

Datum?
- 11 mei?
verder maakt het me niet maar beter niet met hemelvaart want vaak is dan alles al vol.

Ik sta ook onder voorbehoud, ik weet het nog niet met andere vakantie's (als het doorgaat zit ik héél misschien in de meivakantie in Finland..Lachen ) Casper neem ik niet mee dus het moet een huurpaard worden.
Mijn moeder heeft heel veel paardenvakanties gedaan, ik zal nog wel eens aan haar vragen of zij nog iets leuks weet, tot nu toe heeft ze het daar altijd heel leuk gehad!
Ik heb er zelf wel is eentje gedaan in de Ardenne, op van die merens paarden Haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 13:54

Duikse hoef komt wel redelijk in de buurt.. Is wel erg groot maar is niet zo heel erg druk lijkt het.. Lachen

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 14:07

Ik neem aan dat een groot deel van de mensen onder voorbehoud nog wel af zal vallen.
Zo niet, dan hebben we echt een grote groep. Bloos! Tong uitsteken

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 14:12

Ntlie_ schreef:
Ik neem aan dat een groot deel van de mensen onder voorbehoud nog wel af zal vallen.
Zo niet, dan hebben we echt een grote groep. Bloos! Tong uitsteken

als iedereen mee zou gaan, dan hebben we echt een reuze gezellige groep!! Ja

Lotje85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 14:24

Eej maar ik ga liever een midweekje dan een weekend hoor... Dat vind ik dan weer net niet de moeite. Dan heb je nooit genoeg tijd om de omgeving te leren kennen. En daar ga ik ten slotte wel voor.

Lotje85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 14:25

Sita_ schreef:
Duikse hoef komt wel redelijk in de buurt.. Is wel erg groot maar is niet zo heel erg druk lijkt het.. Lachen

Die trekt mij ook het meest Ja Maargoed iedereen moet het daarmee eens zijn natuurlijk.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 14:28

Lotje85 schreef:
Sita_ schreef:

Die trekt mij ook het meest Ja Maargoed iedereen moet het daarmee eens zijn natuurlijk.

Mij maakt het niet veel uit waar het is, als het maar niet té duur is, je er huurpaarden hebt, en je met die huurpaard ook op pad kunt. (en daar bedoel ik mee dat ik met jullie groep mee kan en niet in een andere groep met alleen de huurpaarden moet Knipoog )

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 14:34

Inderdaad, mij maakt het niet zo heel veel uit waar we heen gaan, als het maar niet te duur wordt. (En anders kan ik gewoon niet mee Knipoog )
Ik houd er ook maar rekening mee dat ik gewoon op een huurpaard ga, want ik weet niet of Sandra het goed vind van Chuw.
Ik wacht ook nog even met vragen, eerst meer zekerheid.

Midweekje vind ik ook goed, maar dan zouden we eigenlijk in de meivakantie moeten? Ik kan daarna ook wel ofzo, maar mijn ouders gaan géén vrij vragen van school.

Lotje85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 14:43

Neej natuurlijk gaan je ouders geen vrij vragen voor school. Ik kan trouwens ook niks missen ook, dus voor mij kan ook alleen in de Mei-vakantie.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 14:46

voor mij ook meivakantie, ik denk dat Finland er die week toch niet inzit, en dat het eerder de zomer wordt (i.v.m de festivals die daar in de zomer plaatsvinden) maar ik kan ook absoluut niks van school missen, ik moet ook nog kijken hoe het met mijn eindexamens gaat en hoe ik er op dat moment voor sta. Aangezien die examens dicht na de meivakantie zijn. Als ik er dan goed voor sta ga ik denk ik wel mee...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 16:24

Lotje85 schreef:
Het is dezelfde afstand als naar de Efteling rijden Nath, dus dat moet toch zeker te doen zijn. Voor naar de Veluwe word het al snel 3 uur met een trailer achter je auto en dan moet ook echt alles meezitten. Ik ben nog nooit op vakantie geweest met mijn paard, dus ik wil het eerst wat 'kleiner' aanpakken. Ik weet sowieso niet hoe ze gaat reageren dusja. Liever dichter bij huis, dan andere kant van Nederland.

Ik was vanuit Zeeuws-Vlaanderen ongeveer 4 uur onderweg afgelopen zomer, Kelly is ook meegeweest en was bijna 3 u onderweg dacht ik... Dus daarom idd liever wat minder ver weg Clown Denk dat Brabant voor ons op zo'n 2 u neerkomt, is ook wel te doen.

Voor locatie, ik weet niet of je bij Duykse hoef ook kan logeren met paard, ik weet wel dat je er kan meerijden met eigen paard. Ooh, volgens Charlot wel. Duykse hoef is wel een grote manege hoor... Loon op Zand heb ik wisselende verhalen over gehoord... Manege Pullens ken ik niet.

Mij trekt persoonlijke de Brand het meest aan : http://www.herbergdebrand.nl/ Niet zo groot, mooie accomodatie, en weet van kennissen dat het haar daar altijd goed bevallen is Lachen

_Inge

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 16:26

Sita_ schreef:
Wat wilde ik ook weer zeggen..

Oh ja.. Ik heb liever een kleine overnachtiingsplaats dan bv Manege van Loon. Dis ivm de drukte voor Amy. Ga zo even de sites nalezen van de evt. plaatsen.

Bij mij hangt het ook af van het kostenplaatje natuurlijk.. Moest dat veel zijn zouden we ook in de nazomer kunnen gaan, kunnen we nog wat sparen. Datum maakt nie zo uit, ik kan makkelijk vrij krijgen.

Bij bv Zandkant of zo dat is een kampeerboerderij geloof ik,
kan je paard op de wei en hebben ze een aantal stallen.
Zoiets is inderdada misschien het beste.
Maar dan zou het wel bij een manege of zo in de buurt moeten liggen die paarden verhuren.

De kosten vallen op zich meestal wel mee hoor, maar dan moeten we eerst een locatie kiezen en dan kan je uitrekenen wat het zou kosten

_Inge

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 16:28

@ Maya, die link die je net gaf,
dat schijnt inderdaad echt een hele mooie locatie te zijn.
Ik ga liever een weekend, een midweek kan ik gewoon niet doen.
heb hier ook nog een man en 2 kindjes thuis lopen.
Gewoon van vrijdagmiddag of zo tot zondag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 16:39

He, bij de Brand kan je natuurlijk weer geen paarden huren. Niet om gedacht.

Ik zal later nog wel eens proberen uit te zoeken wat er zoal in Brabant te vinden is qua stallingen, accomodaties en waar er ook paarden gehuurd kunnen worden. Beetje overzichtje maken enzo.

Midweek of weekend is mij vrij effen eigenlijk... Wat mij betreft mag het ook een week worden Haha! Clown Ik pas me overal wel aan... Maakt me eigenlijk niet echt uit.

Kosten voor de week vakantie die ik in Wolfheze heb gedaan kwam op zo'n 275 euro neer geloof ik. Dus 7 dagen stalling, + huur accomodatie en dan een gezamenlijke eetpot. Op die locatie was trouwens de stal 2 x zo duur als de wei en gezien die van mij de hele week op de wei hebben gestaan was ik voor 2 paarden op de wei evenveel kwijt als 1 paard op stal Lachen Wij zaten goed ruim met dat budget, hadden wel wat over en hebben gewoon lekker kunnen eten en drinken. Dan hebben jullie beetje indicatie van de kosten, ik denk dat je voor een eigen paard voor midweek of weekend op zo'n 150/175 excl. reiskosten gaat komen. Da's een schatting hoor.

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-07 18:03

Heb topic vlug doorgelezen en ga me vanavond even op die sites snuffelen!
Ik wil ook weekend. Vrijdag aankomst en zondag eind van de middag/avond weg.

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 18:09

Mij maakt het ook niet uit; weekend of midweek, als het dan inderdaad maar gewoon in de Meivakantie is Lachen

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 18:09

Midweek is voor mij ook niet haalbaar.. Dat krijg ik nooit voor mekaar met mijn baas.. Meestal van vrijdag tot zondag en/of maandag wel. Maar midden in de week zal niet lukken.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 18:10

dan wordt het dus denk ik een weekendje Lachen

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 18:11

Als we langer dan een midweek gaan, ga ik zowieso met een huurpaard, want Sandra kan Chuwaz niet zo lang missen. Nagelbijten / Gniffelen

Mij maakt het verder niet uit hoe lang we gaan, maar wil wel minimaal 2 nachten.

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 19:55

Een midweek betekend dat ik vakantie dagen moet opnemen, dus voor mij ook niet haalbaar, als het überhaupt al haalbaar met Dar is, ze is, zoals ik vandaag ondekte, niet zo heel braaf in een grote groep Clown