Hoewel ik nu toch wel redelijk wat gespaard heb.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Deelnemers:
- Nicole
- Charlot (onder voorbehoud)
- Ersilia (onder voorbehoud)
- Nathalie (onder voorbehoud)
- Desiree (onder voorbehoud)
- Maya
- Conchita
- Letizia (onder voorbehoud)
- Kayleigh (onder voorbehoud)
- Inge
- Miranda (onder voorbehoud)
Waarheen:
- Brabant *Loon op Zand
Datum?
- 11 mei?
verder maakt het me niet maar beter niet met hemelvaart want vaak is dan alles al vol.
Citaat:Deelnemers:
- Nicole
- Charlot (onder voorbehoud)
- Ersilia (onder voorbehoud)
- Nathalie (onder voorbehoud)
- Desiree (onder voorbehoud)
- Maya
- Conchita
- Letizia (onder voorbehoud)
- Kayleigh (onder voorbehoud)
- Inge
- Miranda (onder voorbehoud)
-Marieke (onder voorbehoud)
Waarheen:
- Brabant *Loon op Zand
Datum?
- 11 mei?
verder maakt het me niet maar beter niet met hemelvaart want vaak is dan alles al vol.
Ntlie_ schreef:Ik neem aan dat een groot deel van de mensen onder voorbehoud nog wel af zal vallen.
Zo niet, dan hebben we echt een grote groep.![]()
Sita_ schreef:Duikse hoef komt wel redelijk in de buurt.. Is wel erg groot maar is niet zo heel erg druk lijkt het..
Lotje85 schreef:Sita_ schreef:Duikse hoef komt wel redelijk in de buurt.. Is wel erg groot maar is niet zo heel erg druk lijkt het..
Die trekt mij ook het meestMaargoed iedereen moet het daarmee eens zijn natuurlijk.
Lotje85 schreef:Het is dezelfde afstand als naar de Efteling rijden Nath, dus dat moet toch zeker te doen zijn. Voor naar de Veluwe word het al snel 3 uur met een trailer achter je auto en dan moet ook echt alles meezitten. Ik ben nog nooit op vakantie geweest met mijn paard, dus ik wil het eerst wat 'kleiner' aanpakken. Ik weet sowieso niet hoe ze gaat reageren dusja. Liever dichter bij huis, dan andere kant van Nederland.
Sita_ schreef:Wat wilde ik ook weer zeggen..
Oh ja.. Ik heb liever een kleine overnachtiingsplaats dan bv Manege van Loon. Dis ivm de drukte voor Amy. Ga zo even de sites nalezen van de evt. plaatsen.
Bij mij hangt het ook af van het kostenplaatje natuurlijk.. Moest dat veel zijn zouden we ook in de nazomer kunnen gaan, kunnen we nog wat sparen. Datum maakt nie zo uit, ik kan makkelijk vrij krijgen.