meeting omg. venlo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

passie

Re: meeting omg. venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 16:55

#1 mirriejj (geen eigen paard)
#2 Eleandra (geen eigen paard)
#3 Pluttersput (geen eigen paard, mits ik met tr3z3l_l0v3r mee kan rijden)
#4 LilianR (Als ik kan, nja ik kan Wino niet meenemen, doe maar een lekker snelle pony of paard.)
#5 tr3z3l_l0v3r ( eigen paard ) Ik hoop dat het niet al te snel is dat we gaan, nja maakt eigenlijk niet zo veel uit ( hang der wel een slof omheen haha eng paard )
#6 Passie (geen eigen paard) (Ik heb mijn eigen paard nog niet zo lang dus die leer ik liever eerst beter kennen Lachen )

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 18:56

Jeej, we zijn al met zijn 6en, misschien ook handig als we erbij gaan zetten of we op een pony of op een paard gaan? En misschien de voorkeur ( snel, rustig enz ) daarmee dan uiteindelijk iemand daar voor ons allemaal kan opbellen en dat doorgeven?

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 19:21

Dat is een goed idee.. Ik begin wel Clown
Pluttersput: Rustig paard, maar wel eentje die ook wel wil galloperen. Maar moet er niet erg vantussen willen knijpen.

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 19:59

1# Pluttersput: Rustig paard, maar wel eentje die ook wel wil galloperen. Maar moet er niet erg vantussen willen knijpen.

2# Eleandra: Vlotte pony, wel onder controle te houden, maar snel.

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-07 13:38

passie schreef:
#1 mirriejj (geen eigen paard) paard
#2 Eleandra (geen eigen paard)
#3 Pluttersput (geen eigen paard, mits ik met tr3z3l_l0v3r mee kan rijden)
#4 LilianR (Als ik kan, nja ik kan Wino niet meenemen, doe maar een lekker snelle pony of paard.)
#5 tr3z3l_l0v3r ( eigen paard ) Ik hoop dat het niet al te snel is dat we gaan, nja maakt eigenlijk niet zo veel uit ( hang der wel een slof omheen haha eng paard )
#6 Passie (geen eigen paard) (Ik heb mijn eigen paard nog niet zo lang dus die leer ik liever eerst beter kennen Lachen )

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 13:45

#2 Eleandra (geen eigen paard) Pony: Vlotte pony, wel onder controle te houden, maar snel.
#3 Pluttersput (geen eigen paard, mits ik met tr3z3l_l0v3r mee kan rijden) Paard: Rustig paard, maar wel eentje die ook wel wil galloperen. Maar moet er niet erg vantussen willen knijpen.
#6 Passie (geen eigen paard) (Ik heb mijn eigen paard nog niet zo lang dus die leer ik liever eerst beter kennen )

passie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 15:43

#2 Eleandra (geen eigen paard) Pony: Vlotte pony, wel onder controle te houden, maar snel.
#3 Pluttersput (geen eigen paard, mits ik met tr3z3l_l0v3r mee kan rijden) Paard: Rustig paard, maar wel eentje die ook wel wil galloperen. Maar moet er niet erg vantussen willen knijpen.
#6 Passie (geen eigen paard) Paard/pony maakt eigenlijk niet zo veel uit Liefst paard Rustig/normaal iig niet zo'n hete als je 1 keer been geeft dat je hem niet meer terug krijgt.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 19:28

Oke !!! Ik doe mee ! Joehoe Hyper!
Ik heb geen eigen paard, pony, wij hebben het niet zo breed Clown , en een vlotte, moet van galopperen houden, maar hij mag er niet vandoor gaan, of uitflippen Vork

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 19:29

Jeej! Zet het er maar in de lijst bij Haha!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 19:29

#6 Passie (geen eigen paard) Paard/pony maakt eigenlijk niet zo veel uit Liefst paard Rustig/normaal iig niet zo'n hete als je 1 keer been geeft dat je hem niet meer terug krijgt.
#7 Red_Savage , geen eigen paard , pony, een vlotte en moet van galopperen houden, maar hij mag er niet vandoor gaan, en moet te houden zijn, en hij mag niet uitflippen.

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 19:54

Wilde net vandaag even het topic een schopje geven Clown

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 20:01

Ik vond het inderdaad ook al een beetje te erg afzakken Clown

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-07 21:18

al met 7 man Vork

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 00:07

iemand al ideeen over de datum enz ?

We zouden best in een weekend binnenkort kunnen gaan. Sneeuwen enz zal het denk ik toch niet gaan enz.

En we moeten kijken dat we niet met een té grote groep zit. Zo als we nu zitten met 7 mensen lijkt me toch het gezelligst én veiligst.

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 09:06

Idd, daar vind ik dat je groot gelijk in hebt. Dat over die 7 man. Dan is het tenminste nog een beetje te overzien.
Oké, data's. Volgende week zondag? De zondag daarna? Ik denk dat een zondag het beste is, want ik kan bijvoorbeeld zaterdags niet, en ik las hier en daar ook dat meer mensen op zaterdag niet konden..
Als iemand het hier niet mee eens is, gooi het in de groep zou ik zeggen Clown

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 13:33

Dan heb ik miss een fotoshoot Nagelbijten / Gniffelen

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 14:10

En ik kan ook niet zo heel erg binnenkort want mijn verzorgpaarden verhuizen het komende of het weekend erna. En dan help ik met het overplaatsen. Daarna kan ik wel een keer Lachen

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 16:23

Maakt ook niet uit hoor, ik riep gewoon maar even wat Tong uitsteken

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 16:28

Is niet erg, maar bij mij staat het al bijna vast dat ik volgende week zondag die shoot heb. Dus ik kan dan heeeel erg waarschijnlijk niet ! En miri dus ook niet. Ach andere datum dan maar Lachen

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 17:35

precies.. Komen nog zondagen genoeg Haha!

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 18:56

Inderdaad, behalve als we morgen allemaal platgewalst worden door een platwalser Haha! ( ik ben even de naam kwijt van dat geval Clown )

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 19:01

Een wals Haha!

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 00:08

Clown hehe

Ik kan zondag's ook wel eigenlijk altijd. Heb normaal niets te doen dus.

Ik kijk toch regelmatig in het topic dus k hoor het wel Haha!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 13:04

Nouja, ik ga dan naar mijn opa en oma, maar dat mag ik vast wel voor een keer afzeggen Vork

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 23:55

nja, buitenrijden gaat wel lukken met mijn knollie Haha!
Heb vndaag ook buitengereden, zonder zadel Clown, en hij was heel lief en schrikt ook nergens van, we zijn over enkele bruggn met water geweest, onder bruggen door, langs de autoweg, oversteken over wegen, euhm.. Vanalles Haha!

Nja ik kan zo ongeveer altijd, alleen liever niet in het weekend van 3 februari want dan heb ik wedstrijd op zaterdag.