Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
[***] schreef:Ik wil jullie NOGMAALS vragen voor DUIDELIJKHEID!
Reageer alleen en enkel als je dus mee wilt gaan..
gedoe eromheen kan ook via pm!
Waarom moet hier nog over doorgegaan worden? Dacht dat mijn vraag wel duidelijk was?
Dank!
LimaGentle schreef:misschien dat ik toch wel mee ga.. kom ik met natasja...
[***] schreef:Maak wel een lijstje weer:
Gaan mee:
-Dwaallicht
-EsziiY
-n_atas
-Cinnepin
-Love_Lantje
-Venissa
-
-
Misschien:
-Natasja
-LimaGentle
-Sammiej
-
-
Cinnepin schreef:maar natasja ( waarmee limagentle wilt komen ) zit ook niet meer op bokt....dus zou zij ook niet mee mogen als je het alleen voor bokkers doet...
Cinnepin schreef:maar natasja ( waarmee limagentle wilt komen ) zit ook niet meer op bokt....dus zou zij ook niet mee mogen als je het alleen voor bokkers doet...
Cinnepin schreef:jaa ik vergeet Vincent nie ookal spreek ik hem nooit
Cinnepin schreef:ja maar zou vincent dan ook niet mee mogen? die was er ( zover ik weet bij de vorige meeting ook bij ) dat zou dan toch beetje banketstaaf zijn? en mijn vriendje heeft ook een account
[***] schreef:Maak wel een lijstje weer:
Gaan mee:
-Dwaallicht
-EsziiY
-n_atas
-Cinnepin
-Love_Lantje
-Venissa
-
-
Misschien:
-Natasja
-LimaGentle
-Sammiej
-Margot_VH
-
dwaallicht schreef:Anoniem schreef:ja maar zou vincent dan ook niet mee mogen? die was er ( zover ik weet bij de vorige meeting ook bij ) dat zou dan toch beetje banketstaaf zijn? en mijn vriendje heeft ook een account
Het verschil is volgens mij dat Vincent regelmatig in het Veenendalers topic postte, en jouw vriend heb ik daar nooit gezien.Niet l*llig bedoeld maar volgens mij gaat het voornamelijk daarom.