Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Vanaf Walcheren:
1. Nathalie
2. Miranda
3. Charlot
4. Ersilia?
Zeeuws-vlaanderen:
5. Kayleigh -> Bo
6. Silvia -> Rusty (Magrette)
7. Daisy -> Hannelore (Magrette)
Jessie -> Spui
8. Gerlinde -> Tulandro (Clinge)
eventueel:
9. Anne -> Annemiek
Je kan sowieso ook gewoon met ons mee op rondrit en dat we eventueel nog naar Annemiek gaan als daar nog tijd voor is?
Onder voorbehoud:
10. Sita
Heranda schreef:Nath, en ik had al lang gezien dat jij ook een lijstje had, je was me net voor, maar ik heb gvd 10x op verzenden mogen drukken voor ik er ein-de-lijk door kwamen ik had geen zin om me bericht aan te passen...
gertjuuh schreef:Zo, wordt gezellig zeg! Wel erg leuk! Anne kunnen we er ook wel tussen plakken hoor!
Ik denk dat het op spui en magrette geen probleem is, maar hoe is het bij de prive stallingen? Bij Anne en bij Tulandro (leuke naam!)
greens schreef:áls we echt naar Annemiek zouden gaan, zou ik het van te voren even tegen de staleigenaren moeten zeggen. Tenminste, ik denk niet dat ze er een probleem mee hebben, want het zijn superleuke mensen. Maar dat ze het wel even van tevoren weten dat er allerlei mensen op hun erf komen.. Maar goed, Annemiek wordt waarschijnlijk alleen vanaf de weg even toegezwaaid
Citaat:Vanaf Walcheren:
1. Nathalie
2. Miranda
3. Charlot
4. Ersilia?
Zeeuws-vlaanderen:
5. Kayleigh -> Bo
Jessie -> Spui
6. Silvia -> Rusty (Magrette)
7. Daisy -> Hannelore (Magrette)
8. Anne -> Annemiek
9. Gerlinde -> Tulandro (Clinge)
Onder voorbehoud:
10. Sita
Kayleigh_ schreef:Woow! Veel reacties
Als jullie als eerste bij Bo komen dan wil ik de rest van de dag ook wel meeBij Bo is het geen probleem om met z'n allen te komen hoor
Bij Nimfe weet ik niet, maar ik denk niet dat we daar nog heen kunnen.
Lotje85 schreef:Gallo Nath
Lotje85 schreef:Hahahahaha ik d8 dat je 'kleine, dikke, harige Nathalie' neer ging zetten, maar er staat iets anders
*krijgt rolberoerte*
Lotje85 schreef:Hahahahaha ik d8 dat je 'kleine, dikke, harige Nathalie' neer ging zetten, maar er staat iets anders
*krijgt rolberoerte*