Boktrit op Herperduin

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Welke datum wil jij de Boktrit?

Kerstvakantie- 22e
3 (30%)
Kerstvakantie- 23e
4 (40%)
Kerstvakantie- 24e
Geen stemmen
Kerstvakantie- 25e
Geen stemmen
Kerstvakantie- 26e
1 (10%)
Kerstvakantie- 27e
2 (20%)

Totaal aantal stemmen: 10

El_vis

Re: Boktrit op Herperduin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 17:18

ik moet dus toch nog vervoer hebben........aangezien mijn vervoer zich net heeft afgemeld.......is er iemand die langs nistelrode/heesch komt, die indy en mij dan mee kan nemen?

lins85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 15:00

Ik vind het wel fijn als we al afspreken rond welke tijd we gaan,
want dan weet ik in ieder geval zeker of ik mee kan, of niet.

lidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 15:50

ik heb even overlegd, en waarschijnlijk kunnen winnie en ik mee!
maar ik wil ook wel graag weten of we s'ochtends of smiddags gaan?
en nog iets, niet geheel onbelangrijk: wat doen we als de stront van de dijk zijkt, om t zo maar te zeggen ? t blijft Nederland he... Knipoog

901823

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-06 15:57

Oooo nee he! Die $#%$^Carolien heeft zo als gewoonlijk weer op het laast afgezegd! Nu weet ik niet hoe ik er moet komen, zou fijn zijn als ik (Vanuit Oss) met iemand mee met de trailer kan of met iemand gewoon te paard erheen rijden, maar zelf weet ik niet hoe ik er komen moet.

Marielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 16:50

ik heb eerlijk gezegt ook niet echt een idee hoe we daar vanuit oss te paard heen moeten rijden anders kon ik wel met je mee rijden.. Tong uitsteken En sorry we hebben een 1,5 paards trailer en wino is geen halve dus tja.. Tong uitsteken

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 17:27

en heeft niemand een plekkie voor mij vanuit nistelrode/oss? snik mijn vervoer ook net af gezegd

marsi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 17:42

LilianR schreef:
Oooo nee he! Die $#%$^Carolien heeft zo als gewoonlijk weer op het laast afgezegd! Nu weet ik niet hoe ik er moet komen, zou fijn zijn als ik (Vanuit Oss) met iemand mee met de trailer kan of met iemand gewoon te paard erheen rijden, maar zelf weet ik niet hoe ik er komen moet.

Als we ergens in Berghem afspreken wat je wel kent, kunnen we vanaf daar samen naar het bos stappen...?

marsi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 17:44

Als we rond 12.00u verzamelen, is dat tijd genoeg voor degene die moeten komen stappen? Als we even alle tel.nrs. pb'en kunnen we bellen wanneer het écht te slecht wordt! Misschien een idee om een soort telefoonketen op te stellen en te beginnen met degene die het langst onderweg zijn? Voor mij is het nml maar zo'n 20 minuutjes lopen...

901823

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-06 20:42

marsi schreef:
LilianR schreef:

Als we ergens in Berghem afspreken wat je wel kent, kunnen we vanaf daar samen naar het bos stappen...?

Waar ergens in Berghem?

lins85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 20:45

Ik vind 12 uur prima,
en een telefoonboom of zoiets lijkt me een slim plan.

Ik rijd ook ongeveer half 12 aan.

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:26

Als ik de paarden meekrijg is 12 uur goed, maar als ik het goed begrijp is 12 uur ergens in Berghem afgesproken?
Asl we om 12 uur gaan moet ik uhm...fietsen vanuit Haren naar Berghem is een half uurtje, denk ik zo. Dus ruim genomen 45 min...Dan wel eventjes een rustpauze inlassen in berghem. Dus moet rond kwart voor 11 vertrekken vanuit Haren...Dus rond half 10 vanuit Oss vertrekken...Dus ik moet rond half 10 vertrekken Lachen

901823

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-06 22:28

Solarpleure, jij moet als ik het goed begrijp vanuit Oss vertrekken, jullie we samen naar Herperduin rijden? Dat over Berghem ging meer voor mij, dat ik dan met iemand mee kon stappen naar Herperduin, maar nu kunnen wij vanuit Oss samen? Zoja waar staat je paard/pony?

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:51

Ik ga vanuit Oss met de auto naar Berghem, daar haal ik een vriendin, niet bokker op. Dan rij ik naar Haren (paarden staan vlakbij de harense smid) dan daar auto neerzetten paarden pakken en naar herpenduin stappen...

901823

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-06 22:56

Hoe heet die vriendin, als ik vragen mag? En mmm... heeft iemand een idee dat ik naar Herperduin kan? Lachen

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:58

Maud...Maar als je alleen gaat dan kan ik je de weg wel uitleggen...heb helaas gen trailerrijbewijs, dus kan je niet oppikken.

901823

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-06 23:01

Ja, alleen... ik weet het niet hoor. Dan ga ik liever me Marsi mee, dan rijd ik dat stukje naar Berghem ook maar. Wacht toch nog steeds op iemand met trailer of uit Oss, waarmee ik kan rijden. Geffen is ook heel goed mogelijk.

marsi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 15:57

LilianR schreef:

Waar ergens in Berghem?

Mijn paardje staat in de Spaanderstraat, maar als je niet precies weet waar dat is, kunnen we ook ergens anders afspreken. Roep jij maar wat je kent, dan kom ik daar wel heen!

Ey Solarpleure, volgens mij ken ik Maud. Heeft die niet eerst bij mij op de ponyclub (St. Joris) gereden op ene Boris ofzo? Jij hebt trouwens wel een hele route zeg, voor je richting Herperduin kan komen Dromen . Ik denk dat jij als eerste gebeld moet worden als het niet door gaat. Er vertrekt waarschijnlijk niemand vroeger dan jij... Haha!

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 18:36

en 12 uur vind ik te vroeg, en ik kan helaas toch niet. verjaardag en ik moet stage lopen.
sh*tzooi

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 19:22

marsi schreef:
LilianR schreef:

Waar ergens in Berghem?

Mijn paardje staat in de Spaanderstraat, maar als je niet precies weet waar dat is, kunnen we ook ergens anders afspreken. Roep jij maar wat je kent, dan kom ik daar wel heen!

Ey Solarpleure, volgens mij ken ik Maud. Heeft die niet eerst bij mij op de ponyclub (St. Joris) gereden op ene Boris ofzo? Jij hebt trouwens wel een hele route zeg, voor je richting Herperduin kan komen Dromen . Ik denk dat jij als eerste gebeld moet worden als het niet door gaat. Er vertrekt waarschijnlijk niemand vroeger dan jij... Haha!

(ik weet niet of je ook op de wijsthoeve hebt gereden? maud ook)

901823

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-06 21:05

xMarielle schreef:
ik heb eerlijk gezegt ook niet echt een idee hoe we daar vanuit oss te paard heen moeten rijden anders kon ik wel met je mee rijden.. Tong uitsteken En sorry we hebben een 1,5 paards trailer en wino is geen halve dus tja.. Tong uitsteken

Zullen we even uitzoeken hoe we er moeten komen? (Kan ik wel aan Carolien vragen) En dat we dan samen gaan stappen?
Was wel geweldig he, vandaag Haha! Onze zeepaardjes Tong uitsteken

901823

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-06 21:06

El_vis, we kunnen evt samen rijden? Of meerijden Tong uitsteken Ligt eraan of ik misschien met Marielle ga...

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 12:27

Lilian, ligt eraan wat je bedoelt met samen rijden? want ik ga niet met indy vanuit nistelrode naar herpenduin lopen Knipoog kunnen haar hoefjes en haar hart niet aan Tong uitsteken

marsi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 13:52

El_vis schreef:
marsi schreef:

(ik weet niet of je ook op de wijsthoeve hebt gereden? maud ook)

Nee, maar ik zie vanzelf wie het is! Waarschijnlijk ken ik d'r wel...als ze uit Berghem komt, moet dat eigenlijk wel!

Marielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 15:49

LilianR schreef:
xMarielle schreef:

Zullen we even uitzoeken hoe we er moeten komen? (Kan ik wel aan Carolien vragen) En dat we dan samen gaan stappen?
Was wel geweldig he, vandaag Haha! Onze zeepaardjes Tong uitsteken

Zulle we dat maar s uitzoeken ja Haha! gaat wel goed zo samen volgens mij dus waarom niet Tong uitsteken met onze zeepaardjes ja Pling Cool Zondag weer hea?! Haha!

marsi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 16:07

Waar moeten jullie ongeveer vandaan komen stappen? Dan kan ik het misschien wel een beetje uitleggen hoe je het gemakkelijkste kan stappen...