Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LilianR schreef:Oooo nee he! Die $#%$^Carolien heeft zo als gewoonlijk weer op het laast afgezegd! Nu weet ik niet hoe ik er moet komen, zou fijn zijn als ik (Vanuit Oss) met iemand mee met de trailer kan of met iemand gewoon te paard erheen rijden, maar zelf weet ik niet hoe ik er komen moet.
marsi schreef:LilianR schreef:Oooo nee he! Die $#%$^Carolien heeft zo als gewoonlijk weer op het laast afgezegd! Nu weet ik niet hoe ik er moet komen, zou fijn zijn als ik (Vanuit Oss) met iemand mee met de trailer kan of met iemand gewoon te paard erheen rijden, maar zelf weet ik niet hoe ik er komen moet.
Als we ergens in Berghem afspreken wat je wel kent, kunnen we vanaf daar samen naar het bos stappen...?
LilianR schreef:
Waar ergens in Berghem?
marsi schreef:LilianR schreef:
Waar ergens in Berghem?
Mijn paardje staat in de Spaanderstraat, maar als je niet precies weet waar dat is, kunnen we ook ergens anders afspreken. Roep jij maar wat je kent, dan kom ik daar wel heen!
Ey Solarpleure, volgens mij ken ik Maud. Heeft die niet eerst bij mij op de ponyclub (St. Joris) gereden op ene Boris ofzo? Jij hebt trouwens wel een hele route zeg, voor je richting Herperduin kan komen. Ik denk dat jij als eerste gebeld moet worden als het niet door gaat. Er vertrekt waarschijnlijk niemand vroeger dan jij...
xMarielle schreef:ik heb eerlijk gezegt ook niet echt een idee hoe we daar vanuit oss te paard heen moeten rijden anders kon ik wel met je mee rijden..En sorry we hebben een 1,5 paards trailer en wino is geen halve dus tja..
El_vis schreef:marsi schreef:
Ey Solarpleure, volgens mij ken ik Maud. Heeft die niet eerst bij mij op de ponyclub (St. Joris) gereden op ene Boris ofzo? Jij hebt trouwens wel een hele route zeg, voor je richting Herperduin kan komen. Ik denk dat jij als eerste gebeld moet worden als het niet door gaat. Er vertrekt waarschijnlijk niemand vroeger dan jij...
(ik weet niet of je ook op de wijsthoeve hebt gereden? maud ook)
LilianR schreef:xMarielle schreef:ik heb eerlijk gezegt ook niet echt een idee hoe we daar vanuit oss te paard heen moeten rijden anders kon ik wel met je mee rijden..En sorry we hebben een 1,5 paards trailer en wino is geen halve dus tja..
Zullen we even uitzoeken hoe we er moeten komen? (Kan ik wel aan Carolien vragen) En dat we dan samen gaan stappen?
Was wel geweldig he, vandaagOnze zeepaardjes