Ha ha ha ha! Nee vorige keer heb ik alleen gespeeld en volgens mij 2x verloren En toen speelde ik echt niet met jou want jij was er niet eens bij! Dussuh.... alles komt goed
Ik heb ook nog mens-erger-je-niet, muizenval, spookslot, party & co reiseditie, cluedo reiseditie, wie is het en drie-op-een-rij . Dus voor elk wat wils . Oja, en voor de knutselaars hebben we ook nog lego .
Volgens mij hadden we het adres en de tijd al gekregen, op www.map24.nl is dan wel een route uit te draaien, toch? He Sandra, wat jammer dat je niet mee kunt, ik had me verheugd op een ritje met zijn tweeen.
Nou, ik sta klaar om te vertrekken hoor! Was gisteren erg schrikken, kom op stal en vond Rejoice met een dik been, dacht dat de hele meeting voor mij daardoor in het honderd zou lopen, maar het blijkt mee te vallen. Ze moet wel medicijnen, antibiotica en metacam, DA is geweest om een vochtafdrijver te geven, maar ze loopt er goed op, en heeft ook geen koorts.
Dus ik spring zo de auto in, en ga op weg, en Berdientje rijdt met mij mee...
Ondanks t kleine clubje was t supergeselli! Rins en Henry hebben echt een heel leuk, smakelijk huis! :d Super! Heerlijk gegeten, gelachen, gekletst, foto's gekeken, Noot heeft foto's gemaakt (waar blijven ze ) en tegen 2 uur waren Ries, ik en Robin weer thuis!