Ik denk dat ik moet passen voor deze keer. Ik vind het heel erg jammer maar mijn zaterdag staat volgepland en de vrijdag heb ik een herkansing dus daar moet ik ook echt heen!! Sorry Sam een andere keer beter!!
Zaterdagavond bedoel je? Ik zoek even op of Maarssen dichterbij is of verder weg Hm, tis een kwartiertje langer met de trein. Ik denk er nog even over na oke? Tot hoe laat duurt het 's avonds eigenlijk? Ga je er vrijdag en zondag alleen heen dan? (enne... het is Wieke he )
Ik moet zaterdag toch werken! Normaal werk ik namelijk op vrijdag, maar ik moet vrijdag naar school voor tentamenlessen. Dus ik kan zaterdag toch niet mee. Sorry!
oooh, ik kan gewoon weer niet! Net als vorig jaar toen we steeds gingen proberen te meeten... ze gaan morgen verstandkiezen uit mn mond slopen.. en zowiezo moet ik vrijdag als ik me goed voel de hele dag werken en zaterdag en zondag moet ik als een gek mn nieuwe semester gaan voorbereiden *baalt
Hm, ja voor mij is het ook bijna 2 uur in de trein zitten. Al moet ik dat de komende tijd wel vaker doen, aangezien ik mijn afstudeerstage in Utrecht doe.